Autor Wątek: [Santa Fe SM] Problem z odpalaniem disla D4EA  (Przeczytany 2099 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

swinger

  • Gość
[Santa Fe SM] Problem z odpalaniem disla D4EA
« dnia: 21 Sierpień 2013, 21:32:58 »
Mam do kolegów właścicieli Santa Fe SM z silnikami 2,0 CRDi pytanko jak wasze silniki odpalają ,mój musi zakręcić silnikiem dwa razy nie odpala od tak zwanego strzała czyli pół obrotu i pali .
Odpala mi tak od początku jak go nabyłem trzy lata temu i w sumie nie miałem z nim problemu do ostatniej niedzieli kiedy to nie odpalił .
Podmieniłem kompletną listwę  COMMON RAIL i wtedy odpalił co ciekawe postanowiłem jeszcze raz zamienić listwą na tą która była i wtedy też odpalił teraz już nie jestem pewien czy znowu mi się tak nie stanie najgorzej jak gdzieś w trasie.

[ Dodano: 2013-08-27, 20:51 ]
Do opisu wcześniejszego dodam że po odpaleniu na zimnym silniku była nie równa praca.
Postanowiłem sprawdzić wtryski na przelewach okazało się że na czwartym biegu menzurka napełniła się do pełna w 30sekund na pozostałych w menzurkach było troszkę na spodzie.
Mam w domu w tryski wiem że są sprawne bo wymontowałem go z silnika który odpalał prawidłowo tyle że skrzywiony był korbowód -wtryski te oznaczone są 3380-27000 nr Bosch 0 445 110 064
W samochodzie mam zamontowane 33800-27010 nr Bosch 0 445 110 064
na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo .
Gdy podmieniłem wtrysk na ten 3380-27000 wyskoczył błąd zapaliła się lampka check silnik nie pracował na czwarty cylinder.
Postanowiłem podmienić cewki na wtryskach ,delikatnie odkręciłem nakrętki i zamieniłem ,zamontowałem wtrysk do samochodu silnik odpala od strzała  .
Skasowałem błąd ,odpala elegancko na zimnym ,na przelewach jest teraz jednakowo.
Mam takie pytanko czy ktoś robił taki trik a może wie ktoś czum różni się wtrysk 33800-27000 od 33800-27010 numer Bosch jest taki sam 0 445 110 064 ?