POLECAM ASO MMCARS ZIĘBA KATOWICE
Otóż chciałem napisać kilka słów na temat stuków zawieszenia i tego serwisu.
W listopadzie 2012r. na dzień przed skończeniem roku samochodu pojechałem na I przegląd. Przez cały rok miałem stuki w przednim zawieszeniu i nie wiedziałem (nie doczytałem warunków gwarancji), że gwarancja na przednie zawieszenie wynosi tylko 12 m-cy. Okazało się, że stuki pochodzą z amortyzatorów przednich. Była ogłoszona akcja naprawcza na wymianę amortyzatorów (ze względu na te stuki) ale tylko dla silników 1.7 i 1.6 i niestety mój (2.0) się do tego nie kwalifikował. Rozmawiałem najpierw z Panem Tomaszem L., który mnie wysłuchał i od razu pisał pismo do Hyundai Motor Poland, co zrobić z moim przypadkiem. Później Pan Tomasz musiał pilnie wyjść i sprawę przejął Pan Maciej O., który dalej i już do końca się sprawą zajmował. Ponieważ odpowiedzi od Hyundai Motor Poland nie było kilka tygodni - sprawa mojego zawieszenia była wciąż otwarta i Pan Maciej O. co tydzień do mnie dzwonił z informacją czy coś się zmieniło w tym temacie. Tak na dobrą sprawę mogli mnie brzydko mówiąc "olać", bo następnego dnia byłoby już po gwarancji, ale oni tego nie zrobili. Otworzyli zlecenie naprawy gwarancyjnej i nie zamknęli zanim rzeczywiście usterka nie została naprawiona. Pan Maciej powiedział, że nie ma sensu wymiana amortyzatorów, dopóki nie zostaną one zmienione konstrukcyjnie, bo będzie się działo to samo co teraz, a nie uwierzycie jaki byłem zirytowany jazdą tym samochodem ze stukającym zawieszeniem. Po kilku tygodniach (ok. 2 m-cy) od zgłoszenia sprawy do Hyundai Motor Poland, zadzwonił do mnie Pan Maciej i poinformował, że zamówił już dla mnie amortyzatory (po liftingu) i mogę przyjechać na ich wymianę. W styczniu 2013 - miałem samochód, który znowu mnie cieszył. Jazda nim zaczęła być przyjemnością. Wszystkim polecam ten serwis. Uważam, że jest jednym z najbardziej przyjaznych serwisów klientowi spośród wszystkich marek samochodów. Ja mam w firmie kilka marek samochodów i jeżdżę po różnych serwisach, ale z takim podejściem do klienta jak w MMCARS ZIĘBA w Katowicach się nie spotkałem.
Jeśli chodzi o sam przegląd, to wszystko było w najlepszym porządku, a od ceny dostałem 12% rabatu na usługę i 10% rabatu na części. Wszystko odbyło się w bardzo przyjemnej atmosferze.
WSZYTKIM POLECAM Z CZYSTYM SUMIENIEM.