No to zaczynamy:
:-)
Pada deszcz, kupa pracy - musze przelozyc sesje zdjeciowa na kilka dni. Pompe juz mam (ufff) i wszystko przygotowane..
Nie kupujcie pomp od innych modeli - naszlifowalem sie jak głupi:
Tu jeszcze myslalem, ze to juz wszystko:
Ale sie BAAARDZO bolesnie rozczarowalem. To szuranie z filmiku to ocieranie rolki o scianke pompy. Demontaz, szlifierka i masa straconego czasu...:
Jak ja sciagne to zademonstruje moje zdolnosci rzeźbiarskie.. Ale plama..
=========
Problem z duzym kolem pasowym sie w sumie prosto rozwiazał:
Specjalne narzedzie BARDZO ulatwia prace. Kupilem oba...
Kółka (PINy) nad '7' powinny byc w gornej maksymalnej pozycji - mozna je obrocic idealnie w dol krecac walem trzy razy. Mozna tak nawet poprawnie ustawic wszystko do kupy. Podreczniki mowia, ze do zestawienia wszystkich znakow trzeba krecic walem nawet 6 razy - a ja mowie - ze trzy wystarczą (choc pierwszy tłok nie bedzie wowczas w TDC)
Oszczedze komus gdybania: po zalozeniu nowego paska, docisnieciu rolki napinajacej znacznik od oleju nie jest idealnie zestawiony. Mamy dwie mozliwosci: 'tyci u gory', albo 'tyci u dolu'. Wybierz opcje numer 1 - minimalnie nad znakiem..
Jedyna niedopracowana czesc tego silnika - nie mam zielonego pojecia jak bardzo ten pasek powinien byc dociagniety (sporo manuali przejrzalem - zalecaja aby - 'nie za mocno': takim go zastalem:
===
Tyle narazie - zrobie to jeszcze raz i porzadniej