jezeli jeszcze nie jest mocno zaawansowana korozja to wystarczy sciagnac ramie wycieraczki, potem wyjac pierscien segera , wtedy trzeba wyjać wałek z tulejek i wyczyscic z rdzy, ostatnio to robiłem, , ale raczej trzeba odkrecic cały mechanizm, ale nie niema w tym nic trudnego, mi te z sie po jednej srubie poukrecały ale sie bardzo dobrze trzymaja mechanizmy na 2 śrubach.
[ Dodano: 2013-08-13, 20:56 ]
a połaczen kulowych tez sie nie bój, sa chyba 4 , dwa z nich da sie bez zadnego problemu rozłączyc aby wyciagnac cały mechanizm, to chyba te w osłonach gumowych (napewno jeden który odrazu jest na łaczeniu silnika z pierwszym ramieniem ) silnika nie odkrecaj bo niepotrzeba, ani tez nie odkrecaj silnika od ramienia !! bo potem cięzsko jest zsynchronizować ustawienie wycieraczek , a wiec zamiast tego rozłacz jak pisałem wyzej na połaczeniu kulowym.