Nie wierzcie tanim mechanikom obiecujacym Wam wymiane
wszystkich ( 2 ) paskow rozrzadu. Juz chyba wiem dlaczego, tak czesto zdarzaja sie roznego typu 'wypadki'.
Juz dwukrotnie, wedlug katalogow zakupilem zamiennik. W pierwszym przypadku, na podnosniku i po zdjeciu starego paska, po prostu nie moglismy wlozyc tego swiezo zakupionego i skonczylo sie na ponownym zamontowaniu starego. W ASO na jego sprowadzenie musialem czekac ponad tydzien - dziwne, zwazywszy, ze wiekszy byl bez problemu do kupienia od reki, a przeciez kto jak kto, ale ASO powinno je wymieniac jednoczesnie.. Jestem swiecie przekonany, ze wymiane tego paska po prostu w warsztatach sie kompletnie olewa, powiem wiecej - nawiazalem nawet kontakt z jednym z pracujacych w ASO i jego rada odnosnie rolek byla taka: "pokrec troche reka, jak nie szumi - to zostaw"
Tu prosze bardzo - fotka roznic:
Wygladaja łudzaco podobnie:
A to juz najlepsza sciema: popatrzcie kto te paski tłucze:
Poczciwy stary Gates.. A oto jego numeki: tak dla potomnosci:
23356-33160 8-34TK
EDIT:
Uzupełniam o numer Gates`a - 5257XS koszt około 40złJutro zmieniam paski rozrzadu - sam, mam w nosie placenie komukolwiek za cokolwiek, albo lepiej - za nic.
Oryginalne oringi na wał, pompe oleju i balancer - pewnie tez by wyladowaly w koszu - gdybym to komus zlecil..