Forum > Lantra / Elantra

[Elantra XD] Stukanie na zimnym silniku

<< < (3/7) > >>

pterodaktyl:
Witam wszystkich użytkowników Lantr i Elantr :)
Od dłuższego czasu śledzę wasze wywody na temat łańcuszka spinającego wałki rozrządu i postanowiłem dorzucić swoje trzy grosze. Po pierwsze samo rozwiązanie uważam za niefortunne. Po drugie sama wymiana ślizgów i łańcuszka nie wystarczy. Rolę gra tutaj stan kół zębatych i ich współbieżność. W przeciwnym wypadku można wymieniać łańcuch co miesiąc, a i tak będzie hałasował. Tylko te koszty....  :roll:  :-/ .
Żeby nie było iż wymądrzam się to powiem, że z racji zawodu który wykonuję mam często do czynienia z łańcuchami i kołami zębatymi. Pozdrawiam wszystkich. Amen

BartBartez:

--- Cytat: "pterodaktyl" ---Rolę gra tutaj stan kół zębatych i ich współbieżność
--- Koniec cytatu ---

A ile masz przebiegu? U mnie przy przebiegu około 350 tyś.km nic nie stukało.
Łańcuszek wymieniony przy 250tyś. km .

tomek27:

--- Cytat: "pterodaktyl" ---Żeby nie było iż wymądrzam się to powiem, że z racji zawodu który wykonuję mam często do czynienia z łańcuchami i kołami zębatymi. Pozdrawiam wszystkich. Amen
--- Koniec cytatu ---


Straszne to co piszesz...

Kwiatkowski:
Cześć

Piszesz, że to mogą być popychacze zaworowe i boisz się że to straszne koszty? Mnie się kiedyś jeden popychacz zatarł, przejechałem tak z nim ok 5 tys km a w serwisie mi powiedzieli że popychacz z wymianą to 70 zł :-D

Muszę dodać, że też miałem tak, że na zimnym stukał, potem przestawał jak się rozgrzał, a na sam koniec już wogóle nie przestawał stukać... zacierał się zacierał się aż sie zatarł całkiem... Nic strasznego ;) tak na odległość ciężko pomóc trzeba by było obsłuchać ;-)

pterodaktyl:

--- Cytat: "tomek27" ---
--- Cytat: "pterodaktyl" ---Żeby nie było iż wymądrzam się to powiem, że z racji zawodu który wykonuję mam często do czynienia z łańcuchami i kołami zębatymi. Pozdrawiam wszystkich. Amen
--- Koniec cytatu ---


Straszne to co piszesz...
--- Koniec cytatu ---

Spokojnie, nie pracuję na sali tortur :lol:

[ Dodano: 2013-11-04, 20:40 ]

--- Cytat: "BartBartez" ---
--- Cytat: "pterodaktyl" ---Rolę gra tutaj stan kół zębatych i ich współbieżność
--- Koniec cytatu ---

A ile masz przebiegu? U mnie przy przebiegu około 350 tyś.km nic nie stukało.
Łańcuszek wymieniony przy 250tyś. km .
--- Koniec cytatu ---

Z lektury tutejszej wynika, że dzieje się to przy różnych przebiegach. Widocznie w Twoim aucie producent silnika "przyłożył" się bardziej do jego "stworzenia"
Wniosek:
Firma produkująca silniki do naszych samochodów nie przykłada wagi do dokładnego spasowania elementów :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej