Mierniki na miliardy procent nie mają mV :/
Sprawdzę sobie może na Hz te czujniki bo też powinny wyjść jakieś różnice.
Jeszcze doszukałem się jednej przyczyna jaka może powodować podobne problemy. Taki burdel potrafi robić pęknięty wieniec abs'u. Dziś zaglądnę do kół i dam znać czy coś wyszło.
[ Dodano: 2013-08-28, 13:29 ]
Problem solved!
Otóż cały bajzel powodowała pęknięta koronka/pierścień ABS na prawym przednim kole.
Co ciekawe mierząc zarówno Hz i mV na czujnikach nie za bardzo dało się coś zauważyć. Podejrzewam, że to przez to że mierniki elektroniczne (te tańsze) mają kijowy czas odświeżania do takich zabaw. Bo wynosi on od 1 do 2 sekund.
Przerwa w pierścieniu pojawia się przy czujniku przez ułamki sekundy nawet podczas powolnego kręcenia kołem.
Rada z całego tematu płynie taka:
Problem ze zbyt wcześnie / spontanicznie uruchamiającym się ABS:
1. Czyścimy zmywaczem do hamulców czujniki i pierścienie
2. Kontrola oporności oraz napięcia jakie generują czujniki ( według zdjęcia/poradnika jaki wkleiłem)
3. Jeżeli czujniki wydają się być ok przyglądamy się BARDZO dokładnie wieńcom abs'u na każdym kole w poszukiwaniu pęknięć i innych ubytków.
Po przekopaniu wielu wątków również na innych forach w 99% przypadków powyższe działania przynosiły diagnozę.
Teraz pytanie poboczne do kogoś kto wymieniał np półoś. Czy w accencie LC jest regulacja położenia amora względem zwrotnicy? Lub jak kto woli, czy po wymianie amortyzatora trzeba ustawiać zbieżność/geometrię zawieszenia?