Forum > Accent

Pytanie [Katalizator]

<< < (2/7) > >>

Grzesik1:

--- Cytat: "Vex" ---Pierwszy element za kolektorem jest najwazniejszy i najczesciej musi byc jakas dodatkowa pojemnosc,
--- Koniec cytatu ---


a jak zamiast kata ludzie wstawiaja strumienice? nie ma dodatkowej pojemnosci

Vex:
Ludzie samochodom robia rozne rzeczy

szumi:

--- Cytat: "Hants" ---Jakkolwiek czterosuw powaznie rozni sie od dwusuwa, o tyle pewne zasady obowiazuja w obu przypadkach: 'cos' zapodaje informacje o ilosci (masie) pobieranego paliwa. W dwu suwie - jest to tempo wyrzucania spalin i 'przeplukiwania' komory. W czterosuwie - miedzy innymi sonda labda (w obu przypadkach - przepustnica). Natura nie znosi prozni - wyrzucajac szybciej spaliny - uzupelniasz braki w cylindrze nieco szybciej. W czterosuwie nie jest to wielka roznica - ot - warta akurat Twoje brakujace pol litra na setke.
--- Koniec cytatu ---
czyli Twoim tokiem rozumowania jeżeli bym wrzucił strumienice , to zacznie spowrotem palic tyle co palił?

Grzesik1:
strumienica to rura... przynajmniej te sprzedawane na allegro tylko z takimi grzybkami w środku powodujące zawirowanie spalin

Hants:
szumi, Calkiem mozliwe, chociaz do poprawnego zaprojektowania wydechu potrzeba umiejetnosci inzynierskich. Z doswiadczenia - wymienilem sobie katalizator - auto zaczelo spalac calkiem malo, a poprawa dynamiki byla szokujaca. Jezeli u Ciebie poprawy dynamiki nie bylo, to znaczy, ze lepiej abys tam za duzo nie motal..

dopisano:

--- Cytat: "grzesik1" ---strumienica to rura... przynajmniej te sprzedawane na allegro tylko z takimi grzybkami w środku powodujące zawirowanie spalin
--- Koniec cytatu ---


Czyli jak widac - caly ten strumienicowy 'tjunink' ma podobna zasade dzialania jak zwykly kat. Opoznic/utrudnic.

[ Komentarz dodany przez: Jarek: 2008-07-14, 20:46 ]
Scalono 2 posty

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej