Autor Wątek: Dziwny problem z przepływomierzem  (Przeczytany 2241 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

soviet100

  • Gość
Dziwny problem z przepływomierzem
« dnia: 17 Maj 2009, 09:57:32 »
Witam mam pytanie jak mam podpięty przepływomierz to auto żyć nie chce i go dusi i check engine mruga że się jechać nie da jak odepnę go to auto śmiga jak się patrzy na 2 do 80 się rozpędzi bez problemu i mnie zastanawia od czego zacząć czy wymienieć przepływomierz ? ale jak one będzie dobry to 400 zł pójdzie się paść

kpawel

  • Gość
Dziwny problem z przepływomierzem
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Maj 2009, 16:26:42 »
Odepnij przepływomierz i się nie przejmuj. Komputer będzie przyjmował odczyty z innych czujników.

ociec

  • Gość
Dziwny problem z przepływomierzem
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Maj 2009, 16:34:40 »
Najprościej byłoby znaleźć kogoś w pobliżu z takim samym autem i podmienić przepływomierz. Albo swój wkładasz do jego auta - jeżeli po wymianie zachowuje się tak jak twój to wina przepływomierza, jeśli jest ok to u ciebie problem tkwi w wiązce podłączanej do przepływomierza. Albo jego przepływomierz do swojego auta to poprzednie wnioski na odwrót :)

soviet100

  • Gość
Dziwny problem z przepływomierzem
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Maj 2009, 01:21:28 »
No właśnie tak zrobiłem i auto chodzi normalnie i nawet lepiej bo przed tem przy 100km/h miał 3.1 prm a teraz ma przy 120 tyle więc mniej pali . Więc w sumie patent jest dzięki koledzy za pomoc :)

ociec

  • Gość
Dziwny problem z przepływomierzem
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Maj 2009, 10:08:19 »
A to ciekawe że teraz przy tych samych obrotach jedzie szybciej :shock: :?: po próbach przepływomierza zmieniło się przełożenie w skrzyni? a może sprzęgło przestało się ślizgać :>

soviet100

  • Gość
Dziwny problem z przepływomierzem
« Odpowiedź #5 dnia: 18 Maj 2009, 16:04:17 »
Z przepływomierzem na wolnych miał 1.1 a teraz ma 600 może dlatego . Sprzęgło się nie ślizga na pewno .

ociec

  • Gość
Dziwny problem z przepływomierzem
« Odpowiedź #6 dnia: 18 Maj 2009, 17:10:38 »
ale prędkość jazdy zależy wprost od obrotów silnika i skrzyni biegów - więc na tym samym biegu przy tych samych obrotach musisz mieć tą sama prędkość na liczniku.

Vex

  • Gość
Dziwny problem z przepływomierzem
« Odpowiedź #7 dnia: 18 Maj 2009, 18:26:32 »
Cytat: "soviet100"
bo przed tem przy 100km/h miał 3.1 prm a teraz ma przy 120 tyle więc mniej pali


 :lol:

Lepiej pokaz komus ten samochod, komus kto wie jak dziala samochod :)

PawelAccent

  • Gość
Dziwny problem z przepływomierzem
« Odpowiedź #8 dnia: 24 Maj 2009, 22:30:47 »
a można odpiąć przepływomierz i nie będzie żadnych konsekwencji z tym związanych?
auto mi spala dużo i może jakbym odpiął to by sie zmniejszyło spalanie? :P

soviet100

  • Gość
Dziwny problem z przepływomierzem
« Odpowiedź #9 dnia: 25 Maj 2009, 12:36:10 »
Spróbuj o ile mi odpowiadali z forum to nie ma żadnych konsekwencji oprócz check engine

ociec

  • Gość
Dziwny problem z przepływomierzem
« Odpowiedź #10 dnia: 25 Maj 2009, 15:16:56 »
Tak się zastanawiam czy wszyscy odłączali aby na pewno przepływomierz? Mi bez przepływomierza nawet nie udało się odpalić auta :( co innego zawór wolnych obrotów inaczej zwany silnikiem krokowym - tego można odłączyć, co więcej daje się go całkowicie usunąć - komputer będzie sterował wolnymi obrotami na podstawie danych z innych czujników i przyjmie wartości domyślne /położenie przepustnicy, wzrost lub spadek obrotów silnika, temperatura silnika/. Bez przepływomierza nie będzie wiedział ile podać paliwa bo nie wie ile zostało zassane powietrza. Chyba że się mylę i przepływomierz można spokojnie wyp.... skoro można jeździć z odpiętą wtyczką :?:

soviet100

  • Gość
Dziwny problem z przepływomierzem
« Odpowiedź #11 dnia: 26 Maj 2009, 01:05:14 »
Tak przepływomierz jest zaraz za filtrem paliwa na tej samej rurce jak by i to jego odpinam i autko trudno zapalić za pierwszym razem jak go odepniesz a później już normalnie bo komputer "nauczy" się na nowo :)