Forum > Santa Fe SM

[Santa Fe SM] Santa Fe 2.0 CRDI gaśnie przy dużych prędkości

(1/6) > >>

pascalo83:
Witam. Kupilem w styczniu santa fe 2.0 crdi  113km bez napedu na 4. Zgrzyta 1 bieg przy ruszaniu tylko 1 bieg. Zauwazylem ze cieknie olej z poloski. W czerwcu cos strzelilo w silniku wiec zareklamowalem w komisie bo dali 12 mc gwarancji. Okazalo sie ze poszla klawiatura. Wymienili wraz z rozrzadem. Niestety po odbiorze okazuje sie ze auto powyzej 120 km /h niespodziewanie gasnie. Mowia ze nie ma bledow i tyle. Ktos wie co to moze byc? PROSZĘ O POMOC, to niebezpieczne podczas wyprzedzania. Moze cos zle podlaczyl?

edycja tytułu, nie piszemy na caps lock. tekla

Indian:
Gaśnie tak po prostu czy szarpie, dławi się itp? Gaśnie przy prędkości czy przy określonych obrotach? Np na czwórce jest tak samo? A potem co, zapala jakby nic się nie stało? Może to paliwo - zapchany filtr, syf który przytyka smok w zbiorniku? Aha, no i ten olej z półośki - zgrzytanie to nic dobrego -jak cieknie to sprawdzaj poziom oleju i postaraj się szybko uszczelnić.

pascalo83:
Dzieki ze odpisales. Okazuje sie iz nie leci z uszczelniacza to ropa po wycieku z uszczelek wtryskiwaczy i pompy wtryskowej . Wymienil mi mechanik moj. Zgrzyta tylko 1 bieg. Auto gasnie po wcisnieciu pedalu gazu na 5 biegu. na pozostalych nie gasnie . przy obrotach ok 3  lub powyzej. Filtr wymieniony ma 2 miesiace, olej tez . Moze paliwo?
Zatankowalem na stacji shel to mocniejsze paliwo.do pelna 4 tygodnie temu . Przejechalemm tylko 80 km . Potem chwile trzeba postac by odpalic ok 1 min
. Kontrolki gasna gdy wrzuce na luz jak czuje ze ze zgasl

Indian:
Zgrzyt jedynki to albo padające sprzęgło (zobacz czy wciskasz je do końca, może dywanik blokuje) albo padająca skrzynia - poziom oleju i tak bym sprawdził, nawet jak nie cieknie. Jeszcze lepiej go wymienić - jak spuścisz do czystego naczynia to po odstaniu i zlaniu ostrożnym możesz zobaczyć jakie "skarby" osiadły na dnie naczynia - opiłki, woda itp. A z silnikiem - ja obstawiam paliwo -syf w zbiorniku (może być to coś co dostało się tam z paliwem i zwyczajnie przytyka smok, przewody itp. ale mogą to być np. resztki poprzednich wtryskiwaczy lub inny syf z układu wtryskowego, który powrotem z pompy i wtrysków wrócił do zbiornika. Może winę ponosi zawór regulacji na listwie wtryskowej - OBD powinno coś wykazać także podczas jazdy.

Waldemar:
albo zawór wysokiego ciśnienia na listwie i odcina lub wtryski zaczynają się sypać czyli zaczynają lać i też może odcinać

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej