Forum > Santa Fe SM
[Santa Fe SM] Santa Fe 2.0 CRDI gaśnie przy dużych prędkości
pascalo83:
Co więc radzicie ? Pedał sprzęgła regulował w komisie podkrecał i nic nie dało. Prawdopodobnie synchronizator poszedł. Auto stoi u nastepnego mechanika i nic. Wtryski: były wymieniane w nich uszczelki bo przepuszczały paliwo, pompa wtryskowa to samo uszczelki wymienione. Co robic? Naprawiac czy sprzedac dalej? A i regenerowałem alternator. Auto narazie wiecej stoi niz jezdzi. Kupilem w styczniu a pojezdzilem 2 mc teraz znow miesiac stoi. Szkoda mi jej dobre auto , nowa klawiatura , rozzrzad alternator i te uszczelki. Zauwazylem iz wezyk przy wtryku ostatni jest mokry od ropy .
Waldemar:
przechodziłem to samo ale się nie poddałem i jak na razie to co trzeba było zrobić zrobiłem myślę że kwestio dobrego mechanika aby zdiagnozował bo tak na czuja jest ciężko te auta potrzeb€ją ręki a potem są wdzięczne to jest mój drugi accent 10 lat i santek chyba 5 lat , jak jest na gwarancji w komisie to ja bym oddał niech robią do skutku jak Ci zależy na tym autku ja tak robiłem przez rok jak kupiłem no a potem ja resztę co wyszło po roku :oops:
pascalo83:
Dzis zgasl jedynie 3 razy. Wyskoczyl blad 0009 Hyundai CRDI błąd U009 zwarcie magistracli CAN . Co to jest ? gdzie szukac .
felkner:
pascalo83:
Uszczelki byly wymieniane miesiac temu na nowe. Bylo wszystko ok z nimi alternator caly zregenerowany .
[ Dodano: 2013-08-06, 11:43 ]
Uszczelki na pompie sa zalozone orginalne . To sie zaczelo po wymianie rozzrzadu i tej klawiatury. :-( :-(
Nawigacja
[#] Następna strona