Autor Wątek: Dławi sie i jedzie dalej...  (Przeczytany 3344 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

norton91

  • Gość
Dławi sie i jedzie dalej...
« dnia: 16 Maj 2009, 16:24:09 »
Moze ktos spotkał sie juz z taka przyczyna... Ruszajac z miejsca lub przyspieszaniem z niskich obrotów po wcisnieciu pedału gazu do podłogi przerywa tak do okolo 3 tys i dalej juz jedzie normalnie... Na poczatku myslałem ze to jest filtr paliwa... wymieniłem i to samo...

maspex

  • Gość
Dławi sie i jedzie dalej...
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Maj 2009, 17:24:29 »
witam,
czasami mam podobnie jak zimnego odpalam. Na jedynce jedzie ospale i gdzies dopiero przy 3tys dostaje kopa,jak turbo dziura to wyglada. Ale ja nie mam turbo,a Ty masz.

norton91

  • Gość
Dławi sie i jedzie dalej...
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Maj 2009, 18:15:06 »
Tylko ze ja mam tak na zimnym i na rozgrzanym bo sprawdzałem...

maspex

  • Gość
Dławi sie i jedzie dalej...
« Odpowiedź #3 dnia: 16 Maj 2009, 18:26:08 »
Jezeli masz wymienione swiece,kable,sprawy aparat,nie jezdzisz na gazie to widze,ze chlopaki maja problemy z przepustnica i kompem. Wszystkim polecam ksiazke o diagnostyce samochodow WKŁ, bo tak naprawde nie wiadomo co sprawdzac-czy cisnienie paliwa,czy wtryski,zaplon itd.

Kucol

  • Gość
Dławi sie i jedzie dalej...
« Odpowiedź #4 dnia: 16 Maj 2009, 19:57:49 »
no jak dasz do ziemi to sie nic nie dzieje i dopóki się turbo nie "naładuje" to będzie jechać ospale a potem strzał ;P i cie niema ale nic u mnie nie szarpie
wiec gaz nie wiec niż pół to Idze od 800obr ;p(krokowy odłączony)

edit:
Jak krokowy podepnę to tez sie tak dzieje nawet jak nie mam gazu do ziemi ale mój jest walnięty
i jak na przykład dasz gaz do 4000 obr to trzyma z 2 sek i spada do 1500 i znów do 4 i spada
i tak Ciągle ;p

harabin

  • Gość
Dławi sie i jedzie dalej...
« Odpowiedź #5 dnia: 16 Maj 2009, 22:43:24 »
Ja mam znowu taki problem że nie zapala mi się ostatnia kontrolka od TURBO na liczniku, ale myślę że to tylko dioda spalona.

Ja też mam małego laga tak do 2500obr/min ale potem to wgniata w siedzenie. Miałem LS i tam mi się zdaję że poniżej tych obrotów lepiej ciągnął,ale w końcu turbo nie pracuje i mniejsze sprężanie jest wtedy, tak że przy ruszaniu wole go wkręcić na te obroty :D

Kucol

  • Gość
Dławi sie i jedzie dalej...
« Odpowiedź #6 dnia: 16 Maj 2009, 23:17:05 »
ostatnia
tez mi się nigdy nie zapaliła
 bo to jest chyba jest jak ci przeładowuje ponad fabryczne 0.4 bara

harabin

  • Gość
Dławi sie i jedzie dalej...
« Odpowiedź #7 dnia: 17 Maj 2009, 04:32:56 »
No to trzeba będzie zaglądnąć do manuala. Jak jest u innych posiadaczy S-coupe GT ?

norton91

  • Gość
Dławi sie i jedzie dalej...
« Odpowiedź #8 dnia: 17 Maj 2009, 10:26:11 »
Cytuj
ostatnia
tez mi się nigdy nie zapaliła
bo to jest chyba jest jak ci przeładowuje ponad fabryczne 0.4 bara


Ostatnio zamontowałem MBC z wskaznikiem no i... dupa. Ostatnia dioda sie nie zapala. Jeżdze na doładoaniu 0.5 bara bo jak podkrece wiecej to dostaje za mało paliwa i tez sie dławi...

Cytuj
Jezeli masz wymienione swiece,kable,sprawy aparat,nie jezdzisz na gazie


Mam wymienione swiece, kable, cewka chyba tez jest dobra, holokaustu tez nie mam, ale w pon/wt jade do kumpla zmierzyc cisnienie paliwa i cewke zapłonowa, wiec moze juz bede cos wiedział...

Kucol

  • Gość
Dławi sie i jedzie dalej...
« Odpowiedź #9 dnia: 17 Maj 2009, 11:44:59 »
hmm a jest mocniejeszy ?? przy 0.5 bar ?

norton91

  • Gość
Dławi sie i jedzie dalej...
« Odpowiedź #10 dnia: 17 Maj 2009, 21:29:19 »
Mozna odczuc troche lepsze przyspieszenie powyzej 100km/h, zobaczymy jak bedzie smigał jak zrobie to dławienie sie... moze bedzie lepiej ;]

Cendra

  • Gość
Dławi sie i jedzie dalej...
« Odpowiedź #11 dnia: 18 Maj 2009, 12:38:24 »
mam ten problem ale w LS...
wymieniłem wiele części, jeżeli chcesz to zagadaj na gg bo nie chce mi się już powtarzać...
ale ostatnio dotykałem wiązki co idzie do przepływomierza i poprawiałem ustawienie wtrysków, bo były jakoś tak krzywo i coś tam się poprawiło, może jakiś przewód jest przerwany... najlepsze jest to, że przy 3100 obr wszystko mija...
Twój dusi zawsze czy raz jest ok, a raz źle :?:

norton91

  • Gość
Dławi sie i jedzie dalej...
« Odpowiedź #12 dnia: 18 Maj 2009, 13:09:12 »
Mi sie ciagle dławi... do 3tys :mrgreen:

Cendra

  • Gość
Dławi sie i jedzie dalej...
« Odpowiedź #13 dnia: 18 Maj 2009, 13:11:27 »
zawsze przy każdym przyspieszaniu :?: na każdym biegu :?:

ociec

  • Gość
Dławi sie i jedzie dalej...
« Odpowiedź #14 dnia: 18 Maj 2009, 13:45:05 »
Cendra, uważaj norton91 ma GT czyli turbo dziurę do 3000 obr ;-) a u Ciebie to rzeczywiście może być usterka samej wiązki.