Autor Wątek: [Santa Fe '02] Spryskiwacze  (Przeczytany 2008 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

airdanek

  • Gość
[Santa Fe '02] Spryskiwacze
« dnia: 15 Maj 2009, 10:31:21 »
Witam

Chciałem do mojego Santa Fe dorzucić spryskiwaczki :) a poźniej Xenony :) Jaki byłby koszt ?

I gdzie najlepiej to zrobić :) Z góry mówię :) Jestem laikiem w tych sprawach :)

Pozdrawiam

k7s5a2

  • Gość
[Santa Fe '02] Spryskiwacze
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Maj 2009, 18:26:39 »
Moim skromnym zdaniem montując ksenony (o ile nie jest to cała lampa z osprzętem a więc spryskiwaczami i poziomowaniem automatycznym oraz odpowiednią homologacją) wejdziesz w konflikt z prawem i możesz się liczyć z tym, że stracisz dow. rejestracyjny.
Koszt takiego zestawu ksenonowego na aukcji internetowej wynosi 500 ~ 700 zł.
Spryskiwacze kosztują ~200 zł.
Ja bym polecał zamiast ksenonów założyć dobre żarówki halogenowe.
Pzdr.

airdanek

  • Gość
światełka
« Odpowiedź #2 dnia: 15 Maj 2009, 18:33:03 »
a co sądzisz o światłach ( żarówkach ) o kolorze, powiedzmy, "ksenonowym" ??

k7s5a2

  • Gość
[Santa Fe '02] Spryskiwacze
« Odpowiedź #3 dnia: 15 Maj 2009, 20:55:47 »
Nie uważam się tutaj za doświadczonego w tej dziedzinie ale przeczytałem kilkanaście artykułów i opinii na ten temat zarówno w popularnych gazetach motoryzacyjnych jak i na forach internetowych oraz zasięgnąłem opinii innych użytkowników i z tego co wiem mogę stwierdzić, że moim zdaniem:
1. Żarówki imitujące światło ksenonowe, czyli takie które dają bielsze światło, są ciekawym elementem uzupełniającym wygląd naszego auta i nadający mu w pewnym sensie pewien prestiż. Nadal można spotkać się z przekonaniem, że samochód z lampami wyładowczymi ma większą wartość choćby była to poczciwa Syrena. Żarówki rzeczywiście odróżniają się w sposób zauważalny gołym okiem. Miałem okazję widzieć w reflektorach swego samochodu jak to wygląda.