Forum > Lantra / Elantra

U mnie też się stało

(1/3) > >>

walec:
Ale mam pecha!!!
W czasie jazdy strzelił mi pasek rozrządu po 20tyś od założenia nowego. I teraz zachodzę do głowy jaki błąd popełniłem bo sam zakładałem. Może błąd fabryczny? Nie był to pierwszy pasek który zmieniałem i tym bardziej robiłem to z książką od Lantry. Jedynie co przychodzi mi na myśl to, że na tym szajsie firmy JC ( kupiony z Inter Cars )nie było strzałek kierunkowych, bo fabrycznie dają Geatsa i tu mój błąd dowiedziałem się po fakcie.
Jest już u mechanika jeszcze dodatkowo wyszło, że kolektor wylotowy jest popękany i nie mogę nigdzie dostać zamiennika bo nowy w salonie 600netto, ale dali cenę co? A może ktoś próbował spawać kolektor? Poradźcie .

Cendra:
kolektor można tanio pospawać, np do astry 2 1.6 pospawali za 50zł, zawsze warto spróbować....

walec:

--- Cytat: "Cendra" ---kolektor można tanio pospawać, np do astry 2 1.6 pospawali za 50zł, zawsze warto spróbować....
--- Koniec cytatu ---

 
Bo kiedyś ktoś pisał że jest problem ze zaspawanymi kolektorami które po krótkim czasie i tak pękają . A jak u Ciebie kolektor się sprawuje.

Cendra:
ten kolektor ma mój kolega, jeździ tak juz ponad 3 miesiące i nic się nie dzieje... przy okazji wymieniał uszczelkę pod kolektorem, myślę, że dużo zależy od pęknięcia

e-gen:
walec,

pękł CI pasek czy zdarło żeby?

POLECANE PASKI ROZRZĄDU TO MITSUBOSHI oraz SUN
w żadnym wypadku noname JC

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej