Autor Wątek: Demontaż zbiornika płynu wspomagania, itd...  (Przeczytany 1020 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Joshi

  • Gość
Demontaż zbiornika płynu wspomagania, itd...
« dnia: 10 Maj 2009, 10:16:38 »
Chyba mam dziurawy zbiorniczek od płynu wspomagania, bo codziennie pod nim na ziemi widać wielką plamę, a płynu ubywa. Czy wymiana na nowy będzie łatwa, w sensie czy poradzę sobie z tym? Nie jestem mechanikiem, a nie chcę czegoś spieprzyć. Może jakieś rady?

BartBartez

  • Gość
Demontaż zbiornika płynu wspomagania, itd...
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Maj 2009, 10:26:40 »
Bardzo prosta robota ale na Twoim miejsco sprawdziłbym przewody gumowe na króćcach zbiorniczka. Bardzo lubią cieknąć w tym miejscu. Przewody są zazwyczaj na tyle długie, że można je skrócić o około 1cm i to jest najlepszy sposób. Wtedy zaciśniesz opaski w "innym" miejscu i będzie lepiej trzymać. Jeśli masz jeszcze fabryczne opaski sprężynowe to wymień je na ślimakowe bo tamte są nic nie warte.
 Wcześniej wyciągnij płyn strzykawką i przygotuj kilka szmat.
Pamiętaj o odpowietrzaniu - opis w dziale FAQ.
Powodzenia

daroreczek

  • Gość
Demontaż zbiornika płynu wspomagania, itd...
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Maj 2009, 12:25:55 »
Jezeli ci ucieka ten ATF to proponował bym szybka wymiane bo ja w swojej lantrze tak zajechałem alternator bo olej kapał na niego i troche zwarcia narobiło i wymiana alternatora. Tak jak kolega mówił ze sprawdz sobie te weże bo one lubia na zaciskach puszczać ATF jezeli mógł bym ci doradzić to zbiorniczki raczej nie są dziurawe predzej bym sie spodziewał ze pompa wspomagania puszcza gdzieś olej albo te węże. Proponuje nastepujące czynnosci potrzebował bedziesz tak gedor 12 13 14 do odkrecenia pompy i zbiorniczka oleju jak to zdemontujesz załóż nowy wąż najlepiej jakis wzmacniany wymień zaciski wytrzyj dobrze pompę zeby była idealnie sucha i zrób to samo ze zbioniczkiem i wtedy załóż tak jak było jezeli dalej bedzie kapac to bedziesz wiedział dokładnie skąd kapie.