Autor Wątek: [Santa Fe CM] Otwieranie wlewu paliwa  (Przeczytany 12105 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

agusia_x

  • Gość
[Santa Fe CM] Otwieranie wlewu paliwa
« dnia: 20 Czerwiec 2013, 15:32:09 »
Witam.
Niedawno kupiłam Santa Fe z 2006 roku z niedziałającym otwieraniem wlewu paliwa na drzwiach. Mechanik zajmie się tym przy okazji, ale może spotkaliście się z taką usterką i okaże się, że to jakaś błachostka, którą można naprawić samemu.

suchar

  • Gość
[Santa Fe CM] Otwieranie wlewu paliwa
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Czerwiec 2013, 11:35:01 »
mam podobnie, z tym że u mnie wiem że nie zawsze styka przełącznik w drzwiach. czasem trzeba 3 razy pociagnać żeby się otworzył.

na razie nic z tym nie robie bo nie mam jeszcze takiej potrzeby ale bardzo jestem ciekawy jak mechanik Ci to rozwiąże...

opisz proszę po naprawie o co chodziło :)

istnieje może jakaś ksiązeczka typu "sam naprawiam santa Fe"? czasem by się przydały jakieś wskazówki np. jak zdjąć niektóre plastiki itp.. :)

pozdrawiam

barzuc

  • Gość
[Santa Fe CM] Otwieranie wlewu paliwa
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Czerwiec 2013, 11:41:18 »
agusia_x, suchar, "z grubsza" możecie zobaczyć jak części całego układu wyglądają i przebiegają w katalogu części po nr VIN:
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=192 (ten rosyjski).
Sama dokumentacja - też pewnie jest do znalezienia, ale od tej "serwisowej" nie oczekujcie za dużo - opis sprowadza się czasem właśnie do "zdejmij osłonę" :-D

suchar

  • Gość
[Santa Fe CM] Otwieranie wlewu paliwa
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Czerwiec 2013, 11:53:37 »
ooooo dobre.. nie znalazłem wcześniej :)


podziękował !! :mrgreen:

santafanta

  • Gość
[Santa Fe CM] Otwieranie wlewu paliwa
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Czerwiec 2013, 15:43:30 »