Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster
Zakup hyundaia Scoupe 1.5
harabin:
Może napisz jeszcze czy to jest GT czy LS. Bo jeżeli chodzi o silnik i skrzynie to jest łatwiej oczywiście do LS. Wiadomo że do GT wejdzie ta skrzynia od SL ale to już nie będzie oryginał :D :mrgreen: Szczególnie przy wersji GT trzeba zwrócić uwagę na stan magicznego urządzenia które stwarza wielką przyjemność z jazdy tą wersją a mianowicie TURBO :D Miałem LS, teraz mam GT i nie żałuję zmiany.
Tak więc:
-czy go nie łapie rdza na tylnych błotnikach i masce(norma, reperaturki od Escorta na szczęście pasują)
-jak pracuje skrzynia biegów szczególnie 2 i 3 lubi zgrzytać-synchronizatory(skrzynia pasuje od Accenta)
-czy nie bierze oleju (norma, w GT do spożywania dołącza się turbo)
-stan sprężarki w wersji GT
-cieknący szyberdach i w roczniku 93r cieknie z pod tylnych listw tam gdzie się szyby łączą, w nowszych jest już cienka uszczelka która wyeliminowała tą wadę.
adam2701:
Dzięki bardzo zamierzam kupić 1.5 88KM czyli bez Turbo bo jak narazie nie widzę żadnego fajnego z Turbo mam na oku jednego hyundia silnik w fajnym stanie ale rdza trochę na masce i na nadkolach a po za tym stan fajny
Cendra:
--- Cytat: "harabin" ---
Tak więc:
-czy go nie łapie rdza na tylnych błotnikach i masce(norma, reperaturki od Escorta na szczęście pasują)
--- Koniec cytatu ---
dorzuciłbym do tego stan podwozia, szczególnie podłużnic pod bagażnikiem, Escort 3D z początku lat 90 :?: bo blacharza nie chcę wpuścić w maliny...
--- Cytuj ----jak pracuje skrzynia biegów szczególnie 2 i 3 lubi zgrzytać-synchronizatory(skrzynia pasuje od Accenta)
--- Koniec cytatu ---
to Accent też ma takie krótkie przełożenia :o :?: u mnie przy 120km/h jest coś ponad 3,5 tyś obrotów :roll:
--- Cytuj ----czy nie bierze oleju (norma, w GT do spożywania dołącza się turbo)
--- Koniec cytatu ---
nie norma czego mój jest przykładem :) ale to bardzo ważne :!:
--- Cytuj ----cieknący szyberdach i w roczniku 93r cieknie z pod tylnych listw tam gdzie się szyby łączą, w nowszych jest już cienka uszczelka która wyeliminowała tą wadę.
--- Koniec cytatu ---
potwierdzam wade z listewkami...
Poza tym to bardzo fajne auto, jeżdżę takim od lutego 2008r i nigdy mnie nie zawiódł, zrobiłem nim 15 tyś km. Ceny części i napraw nie są drogie, ja jestem pedantem jeżeli chodzi o działanie auta i wymieniam wszystko co zaczyna szwankować, więc coś na ten temat wiem. :) Teraz przymierzam się do zrobienia blacharki (błotniki tył). W zimę odpalał zawsze bez problemu czym zadziwia inne auta :D Jedyne na co uczulam to zachowanie silnika, czyli szarpanie, dławienie i falowanie, jeżeli coś takiego spotkasz to zbijaj z ceny bo możesz bardzo wiele części wymienić, zanim trafisz na przyczynę :roll:
Warto posprawdzać np czy nie ściągać, żeby mieć spokojną jazdę ;)
Np ja ostatnio wsadziłem seryjne sprężyny i dopiero jestem zadowolony z zawieszenia, akurat na moją jazdę lepiej się sprawdza seryjny zawias, tylko gorzej wygląda :cry:
No cóż rozpisałem się, jak coś to wal na priv albo gg (w pracy mogę czasami nie odpisać), chętnie służę pomocą :)
on86:
--- Cytat: "Cendra" ---Poza tym to bardzo fajne auto, jeżdżę takim od lutego 2008r i nigdy mnie nie zawiódł, zrobiłem nim 15 tyś km.
--- Koniec cytatu ---
To tak samo jak ja :-P , z taką różnicą, że ja już mam drugiego i od lipca 2008 zrobiłem już 17 000km, tamtym tylko 2500 :-x :cry:
Jeśli chodzi o wypowiedzi kolegów to potwierdzam, ale dodam jeszcze tylko tyle, żeby zwrócić uwagę na stan zawieszenia. Lubią padać tuleje przednich wahaczy (stukanie podczas jazdy), czy autem "buja"-amortyzatory, i czy jest cicho podczas jazdy-łożyska. Może to zbyt wygórowane wymagania, ale dla mnie są bardzo istotne.
harabin:
--- Cytat: "Cendra" ---
--- Cytuj ----czy nie bierze oleju (norma, w GT do spożywania dołącza się turbo)
--- Koniec cytatu ---
nie norma czego mój jest przykładem :) ale to bardzo ważne :!:
--- Koniec cytatu ---
Ja bym powiedział jednak że to norma a twój jest wyjątkiem :D
P.S. też mam drugiego S-coupe, pierwszym dachowałem(spadłem ze skarpy) ale jeszcze bez szyb i zderzaka miesiąc do szkoły jeździłem :D tylko że po wypadku żarł już 1L na 200km :D kopcił niemiłosiernie ale i tak nie jedno BMW wziął ale podczas mojego ostatniego rajdu z 2 potężnych rys na szybie zrobiły się fajne współosiowe koła :D i przy 170km/h musiałem wychamować :( i potem do domciu 60km/h bo już nic nie widziałem. Przejściowo miałem civic 4g ale po roku czasu S-coupe come back :D
Nawigacja
[#] Następna strona