Tak więc:
-czy go nie łapie rdza na tylnych błotnikach i masce(norma, reperaturki od Escorta na szczęście pasują)
dorzuciłbym do tego stan podwozia, szczególnie podłużnic pod bagażnikiem, Escort 3D z początku lat 90 :?: bo blacharza nie chcę wpuścić w maliny...
-jak pracuje skrzynia biegów szczególnie 2 i 3 lubi zgrzytać-synchronizatory(skrzynia pasuje od Accenta)
to Accent też ma takie krótkie przełożenia
:?: u mnie przy 120km/h jest coś ponad 3,5 tyś obrotów :roll:
-czy nie bierze oleju (norma, w GT do spożywania dołącza się turbo)
nie norma czego mój jest przykładem
ale to bardzo ważne :!:
-cieknący szyberdach i w roczniku 93r cieknie z pod tylnych listw tam gdzie się szyby łączą, w nowszych jest już cienka uszczelka która wyeliminowała tą wadę.
potwierdzam wade z listewkami...
Poza tym to bardzo fajne auto, jeżdżę takim od lutego 2008r i nigdy mnie nie zawiódł, zrobiłem nim 15 tyś km. Ceny części i napraw nie są drogie, ja jestem pedantem jeżeli chodzi o działanie auta i wymieniam wszystko co zaczyna szwankować, więc coś na ten temat wiem.
Teraz przymierzam się do zrobienia blacharki (błotniki tył). W zimę odpalał zawsze bez problemu czym zadziwia inne auta
Jedyne na co uczulam to zachowanie silnika, czyli szarpanie, dławienie i falowanie, jeżeli coś takiego spotkasz to zbijaj z ceny bo możesz bardzo wiele części wymienić, zanim trafisz na przyczynę :roll:
Warto posprawdzać np czy nie ściągać, żeby mieć spokojną jazdę
Np ja ostatnio wsadziłem seryjne sprężyny i dopiero jestem zadowolony z zawieszenia, akurat na moją jazdę lepiej się sprawdza seryjny zawias, tylko gorzej wygląda :cry:
No cóż rozpisałem się, jak coś to wal na priv albo gg (w pracy mogę czasami nie odpisać), chętnie służę pomocą