Forum > Accent

[Accent X3] Wymiana przegubu

<< < (5/5)

niebieskiultras:
widzisz a ja się spotkałem z opinią ,że Pascal to wydatek na miesiąc

LPR podobno własna produkcja włoska

ja wiem ,że spidan jest dobry no ale nie 400 zł za przegub

renault clio III przegub z półosią nowy SPIDANa kosztuje 785zł

po za tym w IC mają tylko LPR i pascal i to sprzedawane jako te do colta

Spidan niedostępny
NKN niedostępny


W IC nie ma żadnego przegubu poza pascalem

podobno przestali już produkować przeguby dedykowane do tego auta ...

Maciek:
Słuchaj ludzi z IC to daleko zajedziesz. Według nich, wszystko co u nich zostało wyprzedane ewentualnie nigdy nie trafiło do ich magazynów, nie występowało i nie występuje w naturze. Przegubów do Clio I też podobno nikt nie produkuje a jak na złość SKF to robi i paru innych producentów też ;-).

niebieskiultras:

--- Cytat: "Maciek" ---Słuchaj ludzi z IC to daleko zajedziesz. Według nich, wszystko co u nich zostało wyprzedane ewentualnie nigdy nie trafiło do ich magazynów, nie występowało i nie występuje w naturze. Przegubów do Clio I też podobno nikt nie produkuje a jak na złość SKF to robi i paru innych producentów też ;-).
--- Koniec cytatu ---


wiesz w moim IC jakoś nie czuje tego wciskania kitu

szukałem tłoków do VW LT 2.5 i w żadnej hurtowni typu AutoPartner itp nie było a w IC były i do tego jeszcze dali rabat 1000 zł ( zeszli z 700zł za sztukę na 500 zł ) także złego zdania o nich nie mam po za tym ,że są drożsi w niektórych częściach od AutoPartnera

Maciek:
Znaczy, ja nie daj Boże nie twierdzę, że chłopaki z IC wciskają kit, bo współpraca z moim lokalnym oddziałem układa się na prawdę bardzo fajnie. Często gęsto po prostu im się nie chce grzebać głębiej albo poszerzać wiedzy, bo przecież wszystko mają w katalogach. Tylko, że katalogi też mają błędy i wypaczenia, szczególnie właśnie w przypadku japońskich i koreańskich aut i potrzeba trochę samozaparcia, żeby dojść do tego co pasuje a co nie.

Jak już mówiłem - nie neguję niczyjej pracy; wszędzie trafiają się ludzie z pasją i Ci kompletnie przeciwni, którzy przychodzą odbębnić swoje 8h.

Edit: Zapomniałem dopisać, że po ostatnich zmianach w Motointegratorze i tak jest lepiej, ale 2-3 lata wstecz była istna katorga. Części zamiennie występujące w Mitsubishi i Hyundaiu nie były oznaczone jako takie, czasami przepłacało się za to, że coś pasowało do Hyundaia a do Mitsu już nie. Według katalogu oczywiście, bo tak na prawdę pasowało i tu i tu ;-).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej