witam
tak sobie ostatnio myślę. Założyłem wkładkę K&N i zastanawiam sie jaki sens, czy cos by to dało założenie dodatkowego dolotu powietrza w silniku 1.6 GLS 16V Myślę o wycięciu otworu w plastykowym kanale dolotowym, jeszcze przed rezonatorem, i podprowadzeniu rury z dołu zderzaka. Myślę o rurze ok 60 mm. Na dole zderzaka rura była by zakończona jakimś szerszym wlotem a dalej już tą rura 60 mm. Czyli silnik zasysał by normalnie powietrze standardowym wlotem a dodatkowo dolotem z dołu zderzaka. Wlot na dole zderzaka byłby wystawiony bezpośrednio na impet powietrza jadącego auta. Obydwa doloty "spotkają się" jeszcze przed rezonatorem. Nie wiem tylko jednego, czy jeśli wlot będzie w dolnej części zderzaka to czy w deszczowe dni silnik nie pociągnie wody. Nie spodziewam sie jakiegoś wzrostu mocy ale myślę, ze może silnik dostanie większą dawkę chłodniejszego powietrza.
Z gory dzieki za info
Pozdrawiam