Krótka historyjka. 03.03.2012 nabyłem IX35 z gwarancją 5 lat. 27.02.2017 zauważyłem usterkę, którą natychmiast zgłosiłem serwisowi (gwarancyjną). I tu ZONK!!! Serwis twierdzi, że w systemie gwarancja skończyła się 24.02.2017, więc baj baj. Wg książki kończy się 03.03.2017. Piszę do HMP. Już po miesiącu odpowiedź: gwarancja była ważna, skontaktuje się ze mną serwis. Ale serwis milczy. Kontaktuję się więc kilkakrotnie z HMP. Moje zgłoszenia pisemne są ignorowane a telefonicznie słyszę odpowiedź: skontaktuje się ze mną serwis. :-D
Oczywiście już wiem, że żaden serwis nigdy się ze mną nie skontaktuje.
Ciekawe, jakie Wy macie terminy rozpoczęcia gwarancji w ich systemie, w którym jak widać ktoś sobie dowolnie modyfikuje daty a później winnych nie ma. I gwarancji też nie ma. I żadnej odpowiedzi też nie ma. Na pewno więcej nie kupię hyundaia.