Autor Wątek: Błąd P1127  (Przeczytany 5299 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

opel19786

  • Gość
Błąd P1127
« dnia: 06 Kwiecień 2009, 17:22:24 »
Witam wszystkich, mam problem od paru dni mam dziwne dławienie na benzynie i na ciepłym i na zimnym silniku.W momencie przyciskania gazu po zmianie biegu samochód przymula i potem dopiero rusza.Zapaliła się mi kontrolka check, byłem na diagnostyce i wyszedł mi błąd P1127, czy ktoś wie od czego to może być.Auto hyundai accent 2000, przejechane 206000 km, pojemność 1,5 90 KM.DODAM ŻE ŚWIECE I PRZEWODY WYMIENIŁEM, PRZEPŁYWKA JEST TEŻ Z MIESIĄC TEMU WYMIENIONA I SONDY ORYGINALNE NOWE. bĘDE WDZIĘCZNY ZA POMOC

e-gen

  • Gość
Błąd P1127
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Kwiecień 2009, 22:14:20 »
Dlaczego wymieniłeś przepływkę?

opel19786

  • Gość
Błąd P1127
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Kwiecień 2009, 07:47:24 »
Z jakiś czas temu miałem błąd P1128,po wymianie przepływki problem ustąpił

e-gen

  • Gość
Błąd P1127
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Kwiecień 2009, 09:21:06 »
Szkoda że przed ostatnią wymianą (błąd P1127) nie pojechałeś do warsztatu żeby zmierzyli parametry przepływki....

Możliwe przyczyny P1127 (chwilowo zbyt bogata mieszanka pod obciążeniem):
- sonda 1 i/lub 2 (wymieniłeś więc wątpię aby to było to)
- regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej
- "lejące" wtryski
- przepływomierz (wymieniłeś więc wątpię aby to było to)
- czujnik położenia przepustnicy (wątpię za mały przebieg?)
- system recyrkulacji par paliwa (elektrozawór, pojemnik z aktywnym węglem, wszelkie podciśnienia które mogą być zapchane)
- czujnik temperatury silnika (masz problemy z zapalaniem?)

opel19786

  • Gość
Błąd P1127
« Odpowiedź #4 dnia: 19 Kwiecień 2009, 13:00:53 »
Dzięki za wskazówki, jeżeli chodzi o odpalanie to nie mam problemów żadnych zapala za pierwszym razem

bobi17

  • Gość
Błąd P1127
« Odpowiedź #5 dnia: 22 Kwiecień 2009, 18:49:05 »
Sprawdź czy masz szczelny układ wydechowy. Jeśli na jego początku masz gdzieś nieszczelność będzie się świecił "check engine". Miałem przepalony elastyczny łącznik wydechu i podobny problem z kontrolką. Po wymianie łącznika problem zniknął.

opel19786

  • Gość
Błąd P1127
« Odpowiedź #6 dnia: 24 Kwiecień 2009, 13:47:48 »
łącznik wymieniony z jakieś 30000 km temu i jest szczelny układ miałem sprawdzany

opel19786

  • Gość
Błąd P1127
« Odpowiedź #7 dnia: 29 Kwiecień 2009, 12:46:50 »
Byłem wczoraj na diagnostyce w serwisie,przepustnica i czujnik ok,przepływka ok,cewki ok,lambdy ok,układ wydechowy ok,ale stwierdzili że jest jakiś problem z zapłonem,przewody i świece wymieniłem co jeszcze to może być?

Kris_DG

  • Gość
Błąd P1127
« Odpowiedź #8 dnia: 30 Kwiecień 2009, 09:07:37 »
Cytat: "opel19786"
Z jakiś czas temu miałem błąd P1128,po wymianie przepływki problem ustąpił


Ja wczoraj byłem na diagnostyce i własnie taki sam błąd mi wyswietlil dwukrotnie. Czy to moze byc juz tylko przepływka ?

Mam jeszcze błąd ,którego nie ma w liscie błedów zamieszczonych tu przez: e-gen.
Mianowicie P1610.

Jakby tego bylo mało to jeszcze P0562 system voltage low ale to moze dlatego ze wyładowany aku mialem rano przed badaniem.

opel19786

  • Gość
Błąd P1127
« Odpowiedź #9 dnia: 04 Maj 2009, 20:36:40 »
Ja miałem wymiane przepływki jak miałem błąd P1128, ale to było widać na skanerze w serwisie, że dziwnie się zachowywał, teraz to co mam to niewiem może przypchany filtr paliwa albo zatankowałem jakieś lewe paliwo,to jest błąd systemu paliwowego,czyli jak napisał e-gen może być sondy,czujnik temperatury silnika.

opel19786

  • Gość
Błąd P1127
« Odpowiedź #10 dnia: 04 Maj 2009, 20:43:12 »
Ja jade jutro czyli 5.05 do serwisu niech go dobrze przejrzą, może też coś mam wspólnego z aku,niewiem dam znać co to będzie jak w końcu się dowiem, ale rozmawiałem już z wieloma mechanikami i każdy obstawia filtr paliwa,lewe paliwo,i stąd teN błąd P1127, niewiem jak pisałem wyżej miałem wymienione sondy,przepływkę,przewody,świece,filtr powietrza. Byłem na skanerze u znajomego to stwierdził że na wykresach przepływka idealnie,czujnik przepustnicy idealnie sondy i kat idealnie,, cewki idealnie,także niewiem,zobaczymy

opel19786

  • Gość
Błąd P1127
« Odpowiedź #11 dnia: 04 Maj 2009, 20:47:27 »
A jeżeli chodzi o błędy P1610 i p0562, to tym narazie się nie przejmuj, rzeczywiście aku sie może kończy dlatego,P1610 to jakiś błąd z tego co się orientuje wywołany przez inny który wyskoczył także spokojnie jak zlikwuidujesz przyczyne P1127 znikną wszystkie

e-gen

  • Gość
Błąd P1127
« Odpowiedź #12 dnia: 04 Maj 2009, 21:14:32 »
Do którego serwisu jedziesz? Do ASO na Fordońskiej?

opel19786

  • Gość
Błąd P1127
« Odpowiedź #13 dnia: 05 Maj 2009, 06:56:58 »
Tak do Moto-Budrex Hyundai na Fordońskiej

opel19786

  • Gość
Błąd P1127
« Odpowiedź #14 dnia: 06 Maj 2009, 10:14:32 »
No i jestem po wizycie w ASO, powiem tak silnik na benzynie po podłączeniu skanera pracuje idealnie, błąd jaki był to standard P1127, mechanicy stwierdzili że jest to najprawdopodobniej wina gazu, tylko dlaczego, bo samo dławienie miałem zaraz po odpaleniu silnika na benzynie,wczoraj zalałem go vpowerem do pełna i zobaczymy czy błąd wyskoczy na benzynce jak nie to rzeczywiście coś gaz mi motał, bede ścigał gazowników,instalacja gazowa jest sekwencyjna, może ktoś z was miał taki problem.nie wiem a może gaz pozostawał i przy odpalaniu rano dlatego tak szarpało,wczoraj cały dzien jezdziłem na benzynie i dzisisj rano auto odpaliło i ruszyło bezproblemu, niewiem potestuje to zobacze. A co może być przyczyną jeżeli to wina gazu,parownik?