no to kiepsko widzę. A takie rzeczy jak np. wycięcie katalizatora?
NOx - chcesz mieć zdrowe dzieci? Zużyty olej wylewasz do kanalizacji?
Pomijając wątek eko - wzrośnie Ci spalanie, możesz mieć problemy z przeglądem i wcale nie koniecznie będzie sz miał więcej mocy.
kute cylindry to już jest koszt ponad 1000zł
Kute tłoki montuje się w autach, które mają zasuwać na bardzo wysokich obrotach i często ze wspomaganiem N2O. Mają one o wiele większą rozszerzalność termiczną, mniejszą masę i są w ogóle super - ale nie nadają sie do codziennego użytku, choćby ze względu na duże problemy z wolnymi obrotami (luzy).
Jezeli już musisz coś zrobić, to na początek proponuję wyszlifować dolot (jesli masz aluminiowy kolektor) i wydech. Pozbadz się wszystkich zadziorów i nadlewów, których pełno pozostaje w procesie seryjnej produkcji. Dopracuj połaczenia kolektory-uszczelki-głowica, porządnie doszlifuj zawory na gniazdach zaworowych, etc.
Ewentualnie skonsultuj się z porządnym tunerem, ale skoro 1000zł 'się nie opłaca do takiego auta', to raczej marnie widzę jakikolwiek tuning.