Forum > Lantra

[Lantra J2] Listwa wtryskowa i piny jej zasilania we wtyczce

<< < (2/2)

kosmos2011:

--- Cytat: "mcdrive" ---Kosmos tam gdzie zaznaczyłeś na rysunku zasilanie to w rzeczywistości jest podciśnienie regulujące
--- Koniec cytatu ---


Rzeczywiście tak jest.

Zrób zdjęcie tego "coś" bo nie można określić gdzie to jest i napisz jeszcze raz co mierzyłeś bo też nie można zrozumieć.

mcdrive:
to cos jest na pierwszym zdjeciu, jest przy (stojac przy masce) prawym kielichu na wysokosci powiedzmy wału korbowego moze troche wyzej

a mierzyłem map sensor który jest po lewej stronie na grodzi przykrecony zwykle mają napis GM (general motors) wchodzi do niego wezyk podcisnienia i wtyczka 3 pinowa, trzeba mierzyc na rozgrzanym silniku z wyłaczonymi wszystkimi odbiornikami energi i na wolnych obrotach, wpinamy miernik igła czy szpilką w środkowy kabelek we wtyczce a drógi przewód miernika do masy najlepiej bezposrednio minus akumulatora, umnie jest 1,2 V

kosmos2011:
To jest zawór PCSV od układu EVAP. Powinny tam być podłączone dwa przewody czerwono-czarny i czerwono-biały.



W pliku fuel system który dostałeś ode mnie na stronie 32 masz jak sprawdzić MAP.

mcdrive:
zrobiłem dziurke od dołu w tej puszce, i w środku musi byc monolit bo cos kruchego, jutro go wycinam zobaczymy czy bedzie poprawa. bo sprawdziłem wszystkie czujniki i sa ok

[ Dodano: 2013-04-26, 21:16 ]
dzisiaj sprawdzałem wszystkie przewody miedzy czujnikami a wtyczka do ecu i tez są  w pełni sprawne, katalizator jutro wycinam, ma ktos pomysł jak sprawdzic cisnienie na listwie ?

[ Dodano: 2013-05-16, 21:57 ]
Ludzie rewolucja  wyciołem katalizator i i ze spalania 14l/100 pali 7-8 to narazie wstepne obliczenia ale kolosalna róznica

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej