Forum > i20
Samodzielna wymiana płynów i filtrów - jakie filtry i olej w
kosmos2011:
Na zdjęciu poniżej nie jest pokazana metoda "samoczyszczenia" filtra tylko wygląd w środku po przebiegu 45 tyś km w Rosji.
Hyundai przewidział kontrolę co 6 lat lub 55 tyś km i w wypadku trudności z rozruchem, spadkiem mocy należy filtr wymienić.
Jak widać należałoby samemu przyjąć jakiś harmonogram wymiany filtrów paliwa tak żeby któregoś dnia nie być zaskoczonym trudnościami z rozruchem.
Filtr do silnika G4LA ma numer 31910-2H000.
Dodatkowo w module paliwowym przy pompie paliwa znajduje się drugi filtr zgrubny w postaci siateczki o numerze 31090-07000.
Poniżej filtr siateczka po 90 tyś km.
steyr:
Ten filtr jest rozbieralny w obydwie strony czy tylko w jedną? :mrgreen: Jeśli Hultaj będzie dalej miał problemy z odpalaniem to trzeba się bedzie nim zainteresować. Chociaż i tak pasuje go wymienić, jeśli był wymieniany w ASO po ~55kkm to niedługo pasuje wymienić. Swoją drogą mam P2 FL na lpg, tam nie ma wogóle filtra paliwa i nic sie nie dzieje. Ja tym autem zrobiłem 60kkm w 1,5r na lpg, PB zawsze mam min 1/4 baku i tego się trzymam. Wracając do auta, jeździ na oleju Castrol 5W-40. Klimatyzacja była nabijana w tamtym roku. U siebie jeszcze klimy nie dobijałem, a chłodzi bardzo dobrze.
kosmos2011:
Napisz na PW do Administratora (czerwony nick) to doda +LPG i będziesz miał w profilu:
Auto: i20 PB (2009) 1.2 16V R4 CVVT+LPG
steyr:
W Hultaju nie mam LPG, mam w swoim gracie w P2 FL :mrgreen:
kosmos2011:
No tak źle doczytałem.
Nawigacja
[#] Następna strona