Forum > i40 VF

[i40 VF] Wypalanie filtra DPF w 1,7 CRDI

<< < (18/168) > >>

kosmos2011:
Są tak ze trzy rodzaje ze względu na Euro-4, 5.

Alonzo_:
Dzięki. W takim razie jeszcze - czy ich wygląd zewnętrzny jest taki sam?

i40 brytyjczyk:

--- Cytat: "djrexy" ---Czy ktoś z szanownych kolegów używał tego specyfiku?
https://www.amazon.co.uk/Wynns-WY28272-Diesel-Particulate-Cleaner/dp/B008VQMLXE
Opinie niby dobre.
--- Koniec cytatu ---


wg mnie efekt placebo.
Lepiej jest kupować vervę, czy tam na innych stacjach lepsze paliwo...

waszek_rmc:
Moim zdaniem specyfiki tego typu coś tam pomagają, może nie naprawia filtra ale stosowane regularnie pomagają dopalac sadze.
 W sobotę miałem dziwna sytuacje. Jadę długa trasę oczywiście jak to życie dopalanie zaczęło się 10 km przed celem, zatem odpaliłem sobie torque, stanąłem na parkingu i czekam łaskawie aż spadnie temperatura. Standardowo pod sam koniec chwilowe głośniejsze „buczenie” , egr jakieś wartości pokazał i temperatura ładnie spadla na filtrze do 176. Auto zgasiłem poszedłem coś załatwić, po 10 min trasa i... znowu dopalanie :(
Zrobił swoje i potem resztę dnia i cała niedziele się nie odzywał.
W piątek jadę na ten serwis, podobno cała diagnostykę robią zanim się zabiorą za czyszczenie ( wykrycie źródła problemu ma wpływ na długość gwarancji). Już się doczekać nie mogę ;)

Alonzo_:
Moje spostrzeżenia co do momentu wypalania dpfa:
- gdy na luzie zmienia sie nagle odsłuch pracy silnika - początek  wypalania
- gdy falują obroty na jałowym (bez włączonego kierunkowskazu) - początek wypalania
- gdy hamując silnikiem na wykresie chwilowego spalania pierwsza kreska zapala się i gaśnie po sobie kilka razy - trwa wypalanie - kreska tak się zachowuje do czasu aż wypalanie się zakończy.
Aby nie włączać apki za każdym razem ja opierać się będę na powyższych objawach z czego najważniejszym dla mnie będzie  wskażnik chwilowego spalania.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej