Forum > i40 VF
[i40 VF] Wypalanie filtra DPF w 1,7 CRDI
Alonzo_:
http://m.auto-swiat.pl/porady/eksploatacja,zw4z74
https://www.castrol.com/pl_pl/poland/services/ekspert-radzi/jak-sprawdzic-poziom-oleju-w-silniku.html
Wg mnie masz za dużo oleju. Jeśli nie zostało zbyt dużo wlane to dolał ropy.
To nie jest silnik suchą miską olejową. Stan bada się gdy olej spłynie do miski.
A co do apki to analiza temperatury pokazuje jak często sie wypala dpf. W moim przypadku bardzo często. Plus chęć wówczas odczekania z wygaszeniem silnika powoduje że wiedza ta staje się upierdliwie uciążliwa. W praktyce nie da się tego w 100% przestrzegać.
A i u mnie falowanie obrotów widzę jest właśnie związane z inicjacją wypalania. Oczywiście nie zawsze to da się wyłapać. Tylko gdy w momencie inicjacji mamy silnik na jałowych obrotach. Tyle ze spostrzeżeń. Zobaczymy dalej czy po falowaniu nadal zawsze będzie wypalanie.
Alfred:
Pytanie z ciekawosci? Czy na gwarancji jak mam swojego to moge do ASO podjechac i mi sprawdza na zyczenie DPF? w jakim jest stanie?
filip:
U mnie olej przybywa=dostawali się paliwo, wypalanie w serwisie nie przynosiło skutków i przy 205 000 km wymiana na nowy na gwarancji ps. Całe szczęście bo koszt nowego w serwisie to jedyne 11 000 zł :)
waszek_rmc:
No to bajka filip, , w sumie to robiąc 205 tys w 4 lata wykorzystywałeś auto tak jak nalezy - długie trasy, a mimo wszystko problem DPF Cię dopadł.. Ja mam obecnie 201 tys, a uto po gwarancji i będę chyba regenerował... Dziwne to wszystko :(
filip:
waszek_rmc troche wiecej w 4 lata sie robi :) poki co na cyferblacie 280 000 :) (prod 05.2013r) i czekam za nowa maszyna, i kolejny Hyundai. Na auto jak i serwis/gwarancje nie moge narzekac. Na gwarancji wymienione: DPF, turbo, EGR ( bo zle zdiagnowali) a problemem była przeplywka :) i kilka czujnikow parkowania i kamera cofania. Jednych moze to przerazic ale wg mnie nie, zawieszenie przez cały przebieg nie ruszane.
Nawigacja
[#] Następna strona