Autor Wątek: Muł bagienny  (Przeczytany 7510 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

fusior

  • Gość
Muł bagienny
« dnia: 24 Marzec 2009, 16:32:01 »
Nie rozumiem dlaczego świeżo po wymianie wszystkich płynów, zrobieniu rozrządu auto jest zamulone... gdzie może leżeć przyczyna ??
Auto ma przejechane dopiero 100tys. km, może to przez automat??
Jak zmienia bieg na wyższy, silnik wyje, a auto "stoi w miejscu" szlak mnie trafia
jak seicento 900 mnie wyprzedza....

Hants

  • Gość
Muł bagienny
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Marzec 2009, 21:27:30 »
Rozrzad dobrze zlozony? Filtr powietrza wymieniles? Modl sie, zeby to nie byla skrzynia...

Hants

  • Gość
Muł bagienny
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Marzec 2009, 10:36:57 »
Czekaj, czekaj - czy to nie Ty kiedys marudziles, ze Ci auto bez overdrive (więc na 3 biegu) wiecej niz 160 nie idzie? :evil:

BartBartez

  • Gość
Muł bagienny
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Marzec 2009, 11:00:53 »
Cytat: "Hants"
czy to nie Ty kiedys marudziles, ze Ci auto bez overdrive

Tak to ten kolega ale z tego co pamiętam problem był rozwiązany

Hants

  • Gość
Muł bagienny
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Marzec 2009, 11:46:44 »
Probowalem byc tylko lekko zgryzliwy.. ;-) Przy takim traktowaniu te delikatne skrzynie maja prawo odmowic posluszenstwa.. Kolega fusior niech sprawdzi sobie wszystkie rurki przy skrzyni - zapewne gdzies ma wyciek/ ucieczke cisnienia.

fusior

  • Gość
Muł bagienny
« Odpowiedź #5 dnia: 25 Marzec 2009, 13:16:29 »
Ze skrzynią jest napewno wszystko wporządku, rozrząd dobrze złożony filtr powietrza paliwa i gazu NOWE. OLEJ nowy w skrzyni i w silniku ...
Gdzie ta moc ?? gdzie to 140KM ?? dawniej było to odczuwalne, może uszczelka pod głowicą ??

Cendra

  • Gość
Muł bagienny
« Odpowiedź #6 dnia: 25 Marzec 2009, 13:17:32 »
a może sonda lambda :?:

fusior

  • Gość
Muł bagienny
« Odpowiedź #7 dnia: 26 Marzec 2009, 06:55:54 »
dwa razy srawdzana ostatnio i wszystko wporzadku.

Hants

  • Gość
Muł bagienny
« Odpowiedź #8 dnia: 26 Marzec 2009, 10:10:23 »
No to jak z lambda i skrzynia jest "wszystko wporzadku" to podpompuj kola, albo poluzuj ręczny :-P

fusior

  • Gość
Muł bagienny
« Odpowiedź #9 dnia: 26 Marzec 2009, 15:56:29 »
KOła w idealnym stanie szer. 195/65/15 ciśnienie ok natomiast linka ręcznego byla wymieniana miesiąc temu i jest na "dotarciu" więc jeszcze do końca nie wyregulowana. Jest nawet luz więc nie ma mowy o blokowaniu kół :)
Zastanawiam sie czy w przyszłości nie zrobić planowania glowicy, wymiane pierścieni i uszczelki pod głowicą... tak mi doradził pewien koles... ale zaznaczył ze jak juz sie rozbierze i wyjmie tłoki to może pozniej cena tej wymiany wzrosnąć z 400 do nawet 1000 zł:)

fusior

  • Gość
Muł bagienny
« Odpowiedź #10 dnia: 26 Marzec 2009, 15:57:37 »
a jesli chodzi o opony takie są podane fabrycznie więc nie ma mowy abym jeszcze zmniejszył szerokość...

Hants

  • Gość
Muł bagienny
« Odpowiedź #11 dnia: 26 Marzec 2009, 20:48:33 »
Nie no.. najlepiej to jeszcze dolozyc tam turbo i naklejke tuning - dojdzie 30KM jak nic. Skoro silnik "wyje" to rozumiem, ze wchodzi w obroty- wiec działa, koła nie blokują, cisnienie OK - czyli nic nie przeszkadza toczeniu- "zrzuca bieg ale dalej nic sie nie dzieje i nie przyspiesza jak dawniej": problem tkwi w skrzyni! Albo jezdzisz pod wiatr :lol:

e-gen

  • Gość
Muł bagienny
« Odpowiedź #12 dnia: 26 Marzec 2009, 21:13:33 »
Cytat: "fusior"
a jesli chodzi o opony takie są podane fabrycznie więc nie ma mowy abym jeszcze zmniejszył szerokość...

jaką masz kompresję? olej z silnika znika w jakich ilościach na 1000 (lub 100) kilometrów??

fusior

  • Gość
Muł bagienny
« Odpowiedź #13 dnia: 27 Marzec 2009, 07:39:14 »
Kompresje nie wiem jaką mam ale za to oleju nie bierze nawet grama na 3 tys przejechane nic nie dolewałem. Skrzynia zapewniam ze jest w bardzo dobrym stanie wymieniony byl olej filtr i uszczelka zmienia biegi bez jakichkolwiek drgań i szarpnieć.

PS. Ile kosztuje sprawdzenie kompresji ?? i jak to sie wogóle odbywa ??

Cendra

  • Gość
Muł bagienny
« Odpowiedź #14 dnia: 27 Marzec 2009, 12:25:19 »
a sprzęgło :?: