miałem identyczny problem, naprawa i diagnostyka trwała 2 miesiące i słono kosztowała. Aktualnie od tygodnia jeździ i na razie spokój. Zobaczymy jak zrobię trasę. Najpierw sprawdź czujnik wysokiego ciśnienia przykręcany do listwy wysokiego ciśnienia z boku, ten na 2 śrubki. Po wykręceniu obejrzyj go pod szkłem powiększającym, na końcu jest bardzo drobna siateczka, jeżeli jest zabrudzona, a widać to tylko w dużym powiększeniu to zaczną się bardzo drogie problemy. Regeneracja pompy i wtryskiwaczy nie pomogła, sytuacja się powtarzała i wtryskiwacze wymagały kolejnej regeneracji. Czyszczenie zbiornika i wymiana filtra również nic nie dała, mechanik był bezradny, brud w układzie paliwowym ciągle był i zaklejał ten czujnik który wyłączał natychmiast samochód. Ostatnio wymienił kompletny zbiornik i chyba już 6 filtr paliwa. na razie jest OK ale nie wiem jak długo przejechałem dopiero 500 kilometrów.