Autor Wątek: świece  (Przeczytany 5257 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

dlugi422

  • Gość
świece
« dnia: 23 Marzec 2013, 11:38:05 »
Wymiana świec w XG 30 .  coś na te temat ? który mechank podją by sie tego?

defender118

  • Gość
świece
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Marzec 2013, 14:33:03 »
Każdy?Przeciez to mozna zrobic nawet po zgrzewce browarów.Wiadomo ze cieżej bo trzeba kolektor zdjac aby dostac sie do 3 schowanych ale spokojnie osoba która kiedykolwiek robila cos przy samochodzie sobie poradzi.

[ Dodano: 2013-03-23, 14:33 ]
moge ci instrukcje napisac jak chcesz

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
świece
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Marzec 2013, 17:32:11 »
Champion RC10PYP4 przerwa 1,0-1,1 mm, klucz 16mm. Cena od 29 pln.


dlugi422

  • Gość
świece
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Marzec 2013, 12:47:31 »
Cytat: "defender118"
Każdy?Przeciez to mozna zrobic nawet po zgrzewce browarów.Wiadomo ze cieżej bo trzeba kolektor zdjac aby dostac sie do 3 schowanych ale spokojnie osoba która kiedykolwiek robila cos przy samochodzie sobie poradzi.

[ Dodano: 2013-03-23, 14:33 ]
moge ci instrukcje napisac jak chcesz


tak napisz  . może coś pomoże instrukcja a i zgrzewka to juz z drugiej strony, a i jakie świece proponujesz , ja słyszałem że bosh są  lepsze od ngk

defender118

  • Gość
świece
« Odpowiedź #4 dnia: 24 Marzec 2013, 14:02:15 »
1-zdejmujesz pokrywe silnika
1a-3 swiece sa dostepne po zdjeciu cewek z fajkami.
2-odpinasz wszystkie czujniki podpiete do kolektora,przpustnicy,rury filtra powietrza,
3-odpinasz wszystkie wezyki podcisnienia,weze od podgrzewania przepustnicy(od dolu na przepustnicy 2 wezyki- moze poleciec plyn)
4-demontujesz puszke filtra powietrza wraz z rurą
5demontujesz kolektor z przodu bodajze 7 srub i z tyłu kilka
6- demontujesz egr (z tyłu kolektora takie cudo z metalowa rurą -trzyma sie na 2 srubach
7-gdy kolektor poluzowany upewnij sie ze wszystkie przewody i wezyki sa odpiete bo podczas podnoszenia kolektora moga zostac urwane jak beda podlaczone.
8-podnosisz kolektor i go zdejmujesz(uwazaj zeby jakies paprochy nie powpadaly do srodka silnika).Sprawdz stan uszczeli pod kolektorem. Moze juz nie istniec lub nie nadawac sie do ponownego zalozenia.Koszt takiej to ponad 100pln wiec ja sobie wyzezbilem z kawakla cienkiej gumy.
9-zdejmujesz kable wn z pozostalych 3 swiec i masz juz wszystko na wierzchu.


Co do swiec to nie wiem.Zawsze koles w sklepie mi dobieral i byly ok.Teraz chyba mam ngk.A co wlasciwie ci sie dzieje ze swiece zmieniasz?

dlugi422

  • Gość
świece
« Odpowiedź #5 dnia: 24 Marzec 2013, 23:02:31 »
Cytat: "defender118"
Co do swiec to nie wiem.Zawsze koles w sklepie mi dobieral i byly ok.Teraz chyba mam ngk.A co wlasciwie ci sie dzieje ze swiece zmieniasz

nie raz mi cicho strzela i jak przycisne gaz to nie zawsze ma kopa ,nieraz zamula

defender118

  • Gość
świece
« Odpowiedź #6 dnia: 25 Marzec 2013, 18:46:58 »
na benzynie strzela?chceck sie pali?

dlugi422

  • Gość
............
« Odpowiedź #7 dnia: 27 Marzec 2013, 12:09:03 »
Cytat: "defender118"
na benzynie strzela?chceck sie pali?

przeskakuje na benzyne , świeci check ,leciutko słychać puk  .(nie jak w audi że auto podskakiwało ) i przełancza sie na gaz. wczoraj zrobiłem 300 km i nic sie nie działo .

defender118

  • Gość
świece
« Odpowiedź #8 dnia: 27 Marzec 2013, 14:51:17 »
to najpierw bledy zobaczyc trzeba.Swiece bym wyeliminował jesli ostatnio jechalo sie ok.