Autor Wątek: Hyundai Motor Poland oficjalnym partnerem Payback  (Przeczytany 4175 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline shadow

  • phpBB -#Moderator
  • Wiadomości: 704
Hyundai Motor Poland oficjalnym partnerem Payback
« dnia: 19 Marzec 2013, 19:12:33 »


Hyundai Motor Poland został oficjalnym partnerem Payback. Od 15 marca uczestnicy programu mogą korzystać ze specjalnych promocji przygotowanych przez Hyundai i jednocześnie zbierać punkty Payback.



"Hyundai został oficjalnym partnerem Payback. Uczestnicy programu będą otrzymywać punkty za udział w promocjach Hyundai organizowanych specjalnie dla nich. To pozwoli partnerowi na zaprezentowanie oferty ponad 11 mln posiadaczy kart Payback. Liczymy na to, że współpraca naszych firm będzie się rozwijać, a oferta promocyjna Hyundai będzie coraz ciekawsza i przyniesie uczestnikom programu wymierne korzyści - podkreśla Marcin Drzewiecki, dyrektor marketingu Payback.

Współpracę z Payback Hyundai rozpoczyna specjalną promocją z okazji 20-lecia firmy w Polsce, połączoną z wyprzedażą aut z rocznika 2012. Każdy posiadacz karty Payback, który z tej okazji weźmie udział w jeździe próbnej, otrzyma 200 punktów promocyjnych.

"Współpracę z Payback traktujemy z jednej strony jako kolejny element wpisujący się w nasze działania budujące świadomość marki i możliwość zaprezentowania jednego z najbogatszych portfolio pojazdów na rynku, a także jako krok w kierunku działań z obszaru marketingu bezpośredniego zorientowanego na precyzyjne dotarcia do potencjalnych klientów. Współpraca z Payback ma podkreślać dynamizm i nowe technologie, zgodne z naszym sloganem: New Thinking. New Possibilities - podkreśla Piotr Ziarkowski, szef marketingu i PR Hyundai Motor Poland.

źródło: www.samar.pl

Offline Slay75

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 249
Hyundai Motor Poland oficjalnym partnerem Payback
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Marzec 2013, 20:54:25 »
Cytat: "shadow"
i przyniesie uczestnikom programu wymierne korzyści -


I właśnie dlatego nigdy nie będę uczestniczył w tego typu programach.
Wymierne korzyści to ma Loyalty Partner która zarządza programem PAYBACKi firmy z nią związane, ale na pewno nie klient. Informacje dot. osób, które posiadają kartę jest naprawdę spora, suma, gdzie, kiedy, co kupił, forma płatności. Korzyści wynikające ze zbierania punktów są naprawdę małe w stosunku do informacji jakimi dysponuje o nas samych w/w firma.

Rozumiem firmę Hyundai i każdą inną która wprowadza tzw. programy lojalnościowe, ale kompletnie nie rozumiem osób które dobrowolnie godzą się na śledzenie ich życia.