Starsze Lantry i Pony jak również S-coupe I-gen (-92r) mają silniki kompatybilne z jednostkami Mitsubishi czyli bez większych problemów umieścimy tam silnik 4G63T o mocy ponad 200km
PNP ? które modele mitsu ? kołyska , łapy , przekładnia zostaje z mitsu ? + wiązka bo coś musi zasilać ECU o ile to efi . Szukam właśnie wykazu części pasujących z mitsu , to może zabiorę się za konwersję hamulców na ok 290 - 300 mm.
Mówimy tu o silniku a nie elektronice. Elektronika to pikuś w porównaniu do tego jak będziesz miał np rożne długości półosi, albo skrzynia ci sie złoży niby z silnikiem a tu sie okazuje ze jednak to nie zagra bo cały docisk za gruby, a nowszy ma inne mocowania ( miałem taki przypadek przy swapie w oplu).
Przy Mitsu są 2 rodzaje mocowań trzeba znaleźć tylko ten odpowiedni który podejdzie.
Może napisze to inaczej. Jeżeli macie taki silnik ja na poniższym zdjęciu, to 4G63 pasuje Plug&Play, skrzynia jezeli dobrze pamietam tak samo:
![](http://images48.fotosik.pl/211/920ac0cd5cb2b965med.jpg)
Poszukajcie informacji odnośnie swapu colta C53A lub C58A
Tu chwilowo parę pytanek i odpowiedzi, trochę o nowszym modelu ale są odpowiedzi odnośnie starszego
http://www.racingforum.pl/index.php?s=db63a5e18d6708e5eb545073d30487af&showtopic=58979&st=0A tu projekt pewnego swapu, oczywiście zmiana dotyczy z silnika będącego w aucie czyli 4G15 tak jak na zdjęciu wyżej, z tej strony mozna sie naprawdę dużo dowiedzieć, wszystkie mocowania sa opisane :
http://www.pixcl.com/summitgtx/lancerproject_1.htm