Temat byl poruszony na starym forum. Biorac pod uwage ze sf ma uklad c.r. Boscha podobne objawy moga dotykac rowniez inne auta. Pierwsze co mozesz zrobic , samemu bez kosztow ( mi pomoglo ) to wyczyscic sitko w zbiorniku ( pod tylnym lewym siedziskiem , nadcinasz troche wykladzine, odkrecasz wizjer i wyciagasz plywak z sitkiem ) nastepna jest wstepna pompa paliwa, nad zbiornikiem, ( jak wydaje trzaski to jest do wymiany) zeby ja sprawdzic nalezy podpiac manometr do przewodu paliwowego przed filtrem paliwa i sprawdzic cisnienie podawanego paliwa. ( wartosci nie pamietam , w necie mozesz poszukac jakie powinny byc dla pompy common raill, wydaje mi sie ze min 3,5 a ja mialem 1,5) jesli tu jest ok , no to zaczynaja sie koszta. Pierwszy to czujnik cisnienia na listwie, druga pompa common rail ( sprawdz czy nie cieknie , taka mala po prawej stronie listwy) a trzecie to wtryski. Zanim je oddasz do regeneracji , mozna je najpierw sprawdzic w wyspecjalizowanym warsztacie.