Forum > Matrix / ix20

[ix20] Akcja serwisowa - Liczniki ?

<< < (2/4) > >>

rekin323:
Faktycznie jest ogłoszona akcja serwisowa na wymianę kompletu zegarów, powód możliwe przygasanie podświetlenia lub ekranu z tego co podejrzałem od 26.01.2013 i zobowiązuje do sprawdzenia partii aut czas obowiązywania do 2014 końca.( tzn mają prawie 2 lata)
Teraz kolejna zła wiadomość mój IX podlega co robić 2 możliwe scenariusze:
1. klient zauważa w trakcie eksploatacji możliwą usterkę ( np regulacja jasności- będę miał to na uwadze) i dochodzimy do wymiany zegarów z adnotacją w książce serwisowej i wstawieniem zegarów 00002km
2. Z racji braku komunikacji wiem jak długo dealer do importera sprawdza akcje, widzę zagrożenie następujące robimy to pierwszy raz, mówi serwis nie wiem czy CZĘŚCIOWO NIE TRZEBA DESKI ROZDZIELCZEJ WYBUDOWAĆ, brak przygotowania i jakiś spinek spowoduję grzechotanie po usłudze trzaski a wiadomo auto 1,5-2letnie sprzedaż tylko z Dużo Stratą
Pozostaje brak zrozumienia dlaczego klient dobrowolnie podaje swoje dane do książki serwisowej i brak wysłania korespondencji seryjnej.
Kolejna sprawa HMP sprzedał 98% ponad 4000 aut na rynek polski przez własną siec sprzedaży a teraz ma z nas $$$ na reklamę a gdzie tu zaufanie do marki.

Pocieszam się ze gdyby doszło do wymiany do biorę dzień wolny, i za kilka lat jak będę sprzedawał powiem tak w ogłoszeniu "  nowe zegary i ten przebieg, wie Pan za PRL na asygnaty wymieniłem całe nadwozie stąd auto ma rocznik +2lata młodsze"

kri$:
Wydaje mi się że są w stanie ustawić aktualny stan licznika. Od tego maja oprogramowanie fabryczne.

rekin323:

--- Cytat: "kri$" ---Wydaje mi się że są w stanie ustawić aktualny stan licznika. Od tego maja oprogramowanie fabryczne.
--- Koniec cytatu ---

jeżeli tak owe funkcję miałby komputer diagnostyczny to tylko przeglądy robić w ASO!  Widzę to tak w PL kupione autko to tylko floty odsprzedają auto, bez ostatniego 20-30tyś przeglądu stąd zarobek dla handlarza, pożnij  odsprzedaż z zyskiem nieświadomemu klientowi dla którego liczy się tylko cena...

Troszkę martwi mnie ta sytuacja z licznikami:) zanim dojdzie do wymiany już mi się śni po nocach :roll:  dostrzegam jedyny pozytyw całej sytuacji to przebieg mniejszy o 15500km na wyświetlaczu DIGITAL więc psychologiczny spokój, szkoda ze w rok nie zrobiłem 40000km,,uff
co robić "modyfikować bo akcją serwisową tego nie nazwę" ten przebieg czy nie?

KoTeK:

--- Cytat: "rekin323" ---........Teraz kolejna zła wiadomość mój IX podlega co robić 2 możliwe scenariusze:................

--- Koniec cytatu ---

Nic na siłę.......
Jeśli masz wadliwy układ, który steruje podświetleniem to należy dać szansę wykazania się serwisowi i go wymienić.

Wczoraj byłem w salonie aby podyskutować o tej akcji serwisowej dotyczącej zegarów. Facet twierdzi tak: faktycznie jest akcja ze strony Hyundaja, ale wymiana następuje tylko wtedy gdy użytkownik stwierdzi, że takowy problem, czyli występuje przygasanie świateł do jazdy w dzień , występuje. Moje auto także kwalifikuje się do tej akcji, ale ja nie nie zauważyłem przygasania tych świateł, więc nie zgłaszam usterki. To nie jest akcja obligatoryjna - jest to zezwolenie producenta na wymianę gdy jakikolwiek użytkownik zgłosi występowanie takiego problemu.
Akcja dotycząca wymiany oprogramowania jest przeznaczona dla pewnej partii aut. Mój Hultaj nie kwalifikuje się do wymiany softu.

Maolma:
Kotku ;-) , zadam głupie pytanie, jak stwierdzić przygasanie świateł do jazdy w dzień?
Pozdrawiam

[ Dodano: 2013-03-03, 14:02 ]
Czy ze środka samochodu też można?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej