Faktycznie jest ogłoszona akcja serwisowa na wymianę kompletu zegarów, powód możliwe przygasanie podświetlenia lub ekranu z tego co podejrzałem od 26.01.2013 i zobowiązuje do sprawdzenia partii aut czas obowiązywania do 2014 końca.( tzn mają prawie 2 lata)
Teraz kolejna zła wiadomość mój IX podlega co robić 2 możliwe scenariusze:
1. klient zauważa w trakcie eksploatacji możliwą usterkę ( np regulacja jasności- będę miał to na uwadze) i dochodzimy do wymiany zegarów z adnotacją w książce serwisowej i wstawieniem zegarów 00002km
2. Z racji braku komunikacji wiem jak długo dealer do importera sprawdza akcje, widzę zagrożenie następujące robimy to pierwszy raz, mówi serwis nie wiem czy CZĘŚCIOWO NIE TRZEBA DESKI ROZDZIELCZEJ WYBUDOWAĆ, brak przygotowania i jakiś spinek spowoduję grzechotanie po usłudze trzaski a wiadomo auto 1,5-2letnie sprzedaż tylko z Dużo Stratą
Pozostaje brak zrozumienia dlaczego klient dobrowolnie podaje swoje dane do książki serwisowej i brak wysłania korespondencji seryjnej.
Kolejna sprawa HMP sprzedał 98% ponad 4000 aut na rynek polski przez własną siec sprzedaży a teraz ma z nas $$$ na reklamę a gdzie tu zaufanie do marki.
Pocieszam się ze gdyby doszło do wymiany do biorę dzień wolny, i za kilka lat jak będę sprzedawał powiem tak w ogłoszeniu " nowe zegary i ten przebieg, wie Pan za PRL na asygnaty wymieniłem całe nadwozie stąd auto ma rocznik +2lata młodsze"