Przepraszam, że odświeżam wątek, ale szukając kolektor doszedłem do pewnych wniosków.
Accenty do 1997roku w silnikach 1.3 i 1.5 miały montowany kolektor z dolnym odejściem na 3 śruby - mocowany do dwururki. Różnic między 1.3 a 1.5 nie zaobserwowałem.
Accenty od 1997 roku miały kolektor mocowany bezpośrednio do katalizatora na 5 śrub. Różnic między 1.3 a 1.5 nie ma.
Więc szukając kolektor należy bardziej patrzeć na datę produkcji, niż na silnik.
Dodam, że kolektory mocowane na 5 szpilek/śrub są dość trudno dostępne i droższe od tych mocowanych na 3 śruby. Kolektory do accentów <97 można kupić już za 30-50zł, tak ceny kolektorów z mocowaniem na 5 śrub są wyższe i zaczynają się od ok 80zł do nawet 150 :shock:
I może komuś się przyda - uszczelka kolektor-katalizator (mocowanie na 5 śrub), z bosala ma numer katalogowy bos256-212.