Wydaje mi się że wzorowanie się na Vendze nic nie da, ta sama przypadłość.
Na forum vengi ostatnio doszli do wniosku, że winne są gumy stabilizatora i drążki stabilizatorów - jest nawet opis jak to wymienić, razem z kosztami.
Niektórzy wymieniają też silentblock wahaczy. Koszty nie są wysokie, a podobno jest poprawa.
Taka ciekawostka innego forum:
"Rosjanie doszli do wniosku, że oprócz stanu dróg, Venga ma złą konstrukcję zawieszenia i opracowali nowe /sprężyny, amory, odbijacze itp/ oraz zmienili punkty mocowania w celu zmiany kątów. Prawdopodobnie zmieniło to całkowicie charakterystykę zawieszenia i jego pracę. Inżynier, który w warunkach garażowych przekonstruował zawieszenie, został zaproszony do Korei i tam wprowadza swoje zmiany. Ciekawe czy zostaną one zastosowane na linii produkcyjnej. Koszt to ok. 1500-3000 zł., w zależności od głębokości zmian."