Problem jednak większy jakby mogło się wydawać.
Na dniach pojechałem do serwisu klimy i facet mówił, że miałem 570g czynnika i ledwo 6g oleju - tyle maszyna wyssała z obiegu. Normalna wartość czynnika to 510g i 15g oleju.
Przy okazji sprawdzania szczelności i sprawności gość mówił, że dosyć niskie ciśnienie jest (od niebieskiego węża czyli jakby od strony sprężarki) lecz trzymało się w dopuszczalnych normach. Facet kazał jeździć na klimie i temp Low.
Dziś na mieście nagle zaczął się straszny pisk coś w stylu wytartego łożyska w sprężarce - wyłączenie nawiewu niweluje piszczenie. Znak, że pora rozglądać się za nową sprężarką klimy? Jakieś numery seryjne bądź info od czego takowe mogą pasować jeszcze? Po pierwszym rzucie oka widzę, że KIA ma podobne i zamienne.
Pozdrawiam i zazdroszczę działającej klimatyzacji