Autor Wątek: Żarówki do świateł przednich.  (Przeczytany 8803 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Vichur

  • Gość
Żarówki do świateł przednich.
« dnia: 04 Luty 2013, 21:34:49 »
Otóż ostatnio na diagnostyce sprawdzałem sobie sobie kąt ustawienia lamp. Było w porządku, ale okazuje się, że żarówki są już albo same w sobie za słabe...
Na mierniku pokazuje się ,,BAD" oraz sam widzę i znajomi że zdeczka sa już ,,wypalone" [?]

Potrzebuję waszej rady: JAKIE WYBRAĆ NAJLEPSZE ŻARÓWKI ? Albo jakie mam możliwości? (Bo sa jakieś H6, H7 ... niebieskie, białe... nie znam się na tym :-P .)

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
Żarówki do świateł przednich.
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Luty 2013, 21:48:42 »
Najlepiej sprawdzają się standardowe bez żadnych +30%, +50% po prostu świecą najdłużej.Jeśli chodzi o firmy to wszystkie znane np. Osram,Philips,Narva itd.Nie kupuj no name w markecie szybko się spalą i znów trzeba inwestować.Oczywiście należałoby wymienić z obu stron i postojówki też. Wyszukiwarka żarówek     http://am_application.osram.in żebyś coś sam wykonał  :lol:
http://www.auto-swiat.pl/1-test-zarowe

stalowiak

  • Gość
Żarówki do świateł przednich.
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Luty 2013, 21:57:37 »
Cytat: "Vichur"
JAKIE WYBRAĆ NAJLEPSZE ŻARÓWKI ?
Zanim zaczniesz wybierać, musisz wiedzieć, czy masz H4, H7, H1. Różnica wygląda tak, że H4 są żarówkami dwuwłóknowymi, a H7 – jednowłóknowymi. H4 - w jednej żarówce masz i światła mijania i drogowe. Jeśli w lampie masz H7 na mijania, to na drogowych możesz mieć H7 lub H1.