Forum > Santa Fe SM

NAPĘD 4x4 w SANTA FE

<< < (2/5) > >>

Brt85:
Sympatyczny kolego santafer, mogę spróbować, tyle że nie znam się na tym,więc potrzebuję bardziej dokładne informacje czego i gdzie mam szukać. Co do Service Manuala, jak i instrukcji do Tucsona, jest dostępna na forum w odpowiednim dziale. Poza tym jakieś informacje na ten temat można znależć na hmaservice, Mogę zrobić zdjęcia, jeżeli to coś pomoże, ale dopiero w przyszłym tygodniu. Jakieś zalecenia, na co zwrócić uwagę?

Brt85:

--- Cytat: "santafer" ---Miałem na mysli Twoje doświadczenia własne oraz to co mówi instrukcja uzytkownika sachodu-po prostu instrukcja dla kierowcy
--- Koniec cytatu ---

Moje doświadczenia, jak narazie, kończą się na tym, że wiem, że jest i działa. Testowany przy okazji kilku zabaw na śniegu.
Co do zwykłej instrukcji użytkownika, również znajduje się na forum. Konkretnie w tym temacie: http://forum.hyundaifanklub.pl/viewtopic.php?t=155

amps11:
Faktycznie z tym 4x4 w SF to straszna lipa, co prawda nie mam TCS ale myślałem że auto będzie się prowadzić jak po szynach, na śliskim. Na zakrętach jest bardzo nadsterowne i trudno wyczuć co w danym momencie może pomóc, raz pomoże dodanie gazu, no a przeważnie to trzeba nogę z gazu zdjąć. Ale generalnie jest lepiej jak w ostatniej mojej tylnonapędówce. Dzisiaj jadę w teren z dziećmi na sanki to też troszkę potestuję napęd SF.
Pozdrawiam

Brt85:
Witam
Moje zdjęcia możecie znaleźć tutaj
Co do oznaczeń na nim to znalazłem tylko: " JM/KM VGT 3.818R ", jeżeli coś Ci to mówi...

Przeglądałem również instrukcje w poszukiwaniu czegoś o 4WD, jednak nie znalazłem nic ciekawego...

Pozdrawiam
Brt

weldon:

--- Cytat: "santafer" ---
--- Cytat: "wojtek_z" ---ok,
nie bijcie
tak więc jaki mam napęd - silnik 2.0 CRDi na klapie przywieszka 4WD

??
--- Koniec cytatu ---

Nie napissałeś, albo nie zauważyłem,czy masz w aaucie systemy kontroli trakcji.
Jesli masz tylko abs,MASZ ZWYłA ,BANALNA ORDYNARNA WISKOZĘ ... niestety.