Forum > Santa Fe SM

NAPĘD 4x4 w SANTA FE

<< < (2/5) > >>

Brt85:
Sympatyczny kolego santafer, mogę spróbować, tyle że nie znam się na tym,więc potrzebuję bardziej dokładne informacje czego i gdzie mam szukać. Co do Service Manuala, jak i instrukcji do Tucsona, jest dostępna na forum w odpowiednim dziale. Poza tym jakieś informacje na ten temat można znależć na hmaservice, Mogę zrobić zdjęcia, jeżeli to coś pomoże, ale dopiero w przyszłym tygodniu. Jakieś zalecenia, na co zwrócić uwagę?

Brt85:

--- Cytat: "santafer" ---Miałem na mysli Twoje doświadczenia własne oraz to co mówi instrukcja uzytkownika sachodu-po prostu instrukcja dla kierowcy
--- Koniec cytatu ---

Moje doświadczenia, jak narazie, kończą się na tym, że wiem, że jest i działa. Testowany przy okazji kilku zabaw na śniegu.
Co do zwykłej instrukcji użytkownika, również znajduje się na forum. Konkretnie w tym temacie: http://forum.hyundaifanklub.pl/viewtopic.php?t=155

amps11:
Faktycznie z tym 4x4 w SF to straszna lipa, co prawda nie mam TCS ale myślałem że auto będzie się prowadzić jak po szynach, na śliskim. Na zakrętach jest bardzo nadsterowne i trudno wyczuć co w danym momencie może pomóc, raz pomoże dodanie gazu, no a przeważnie to trzeba nogę z gazu zdjąć. Ale generalnie jest lepiej jak w ostatniej mojej tylnonapędówce. Dzisiaj jadę w teren z dziećmi na sanki to też troszkę potestuję napęd SF.
Pozdrawiam

Brt85:
Witam
Moje zdjęcia możecie znaleźć tutaj
Co do oznaczeń na nim to znalazłem tylko: " JM/KM VGT 3.818R ", jeżeli coś Ci to mówi...

Przeglądałem również instrukcje w poszukiwaniu czegoś o 4WD, jednak nie znalazłem nic ciekawego...

Pozdrawiam
Brt

weldon:

--- Cytat: "santafer" ---
--- Cytat: "wojtek_z" ---ok,
nie bijcie
tak więc jaki mam napęd - silnik 2.0 CRDi na klapie przywieszka 4WD

??
--- Koniec cytatu ---

Nie napissałeś, albo nie zauważyłem,czy masz w aaucie systemy kontroli trakcji.
Jesli masz tylko abs,MASZ ZWYłA ,BANALNA ORDYNARNA WISKOZĘ ... niestety.
Ostatnio było ślisko-pohasałem sobie.
i Cóż ROZCZAROWANIE ...
Dotychczasowe zalety:lekkie błotko,trawa itd poszły w pipe ...
N abardzo śliski(łuki ,zakrety) załączonyu tył zamienia SF w mocnoNADSTEROWNY pojazd.
Jest to fajna zabawa :lol: ,wymaga treningu i czujności-ale w zabawie.
W czasie jazdy może być zaskoczeniem reakcja tyłu auta.
albo
gupi jestem ....................... :oops:
--- Koniec cytatu ---


A czyż napęd 4x4 nie powinien wiązać się z istnieniem mocno widocznego wału napędowego skierowanego do tylnych kół?
Mój teoretycznie spełnia wszystkie warunki istnienia wiskozy (2.0 CRDi, brak kontroli trakcji, znaczek 4WD), ale zajrzałem dziś pod spód i, jak pamiętam z Niwy, brak mi wymienionego wyżej atrybutu.
Czyżby ostał mi się ino znaczek ... :-(

pzdr

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej