Forum > Lantra

[Lantra J2] Czasem szarpnie pod obciążeniem :( Co to ?

<< < (2/4) > >>

tomek27:
Przeczyść czujnik położenia wału/ wałka rozrządu. Możliwe, że sygnał zanika przy obciążeniu.

NieAmator:
Dość tej kłótni przedrzeźniacie sie jak dzieci tomek27,  świnio mów co paliłeś i dlaczego bez nas! :D A teraz na poważnie Złośnik czy przypadkiem nie jechałeś na gazie? u mnie w lantrze jest to samo jade na gazie i przy zbyt niskich obrotach dławi się i gaz strzela pierwsze dwa dni tragedia teraz to opanowałem, Ruzga za prędkość przy złych warunkach drogowych. Sprawdź czy na benzynie jest to samo.   Jeśli jeździsz na podtlenku świece też są problemem jeżeli masz zwykłe ELPEGIE w bmw tak miałem. I dopiero pomogła wymiana świec na jedno elektrodowe. Sprawdź jeszcze cewke.

tomek27:

--- Cytat: "NieAmator" --- tomek27, świnio mów co paliłeś i dlaczego bez nas!
--- Koniec cytatu ---


Mhhhh  :-D  :lol:  mówili, że to papierosy i oranżada a że było coraz fajniej po tym, to postanowiłem sam wziąć wszystko. Przepraszam za egoizm  :-D  :-D


Złośnik,  wspominał, że wymieniał świece a wcześniej sam w innym temacie o jednoelektrodowych wspominał  że lepsze, wiec sądzę, że właśnie takie założył.

Złośnik:
Zakładam te co zwykle z serii V NGK.
Nie jeżdżę na gazie już dobre 1,5 roku chyba. Boję się że to może być problem kabli - dlaczego ? Przy wymianie świec (kable Bosh - tak cudowne że sprzedawca za przeproszeniem ledwo się nie spu.... mi je oferując") kable z dwóch pierwszych zeszły a z kolejnych (3 i 4) zeszły bez silikonowych końcówek - tak że do odkręcenia świec musiałem najpierw za pomocą szprychy koła roweru wyjmować te silikonowe kapturki bo klucz wejść nie chciał. I jak wyjąłem to się nadawały do kosza. Zdaniem ich było pewne trzymanie kabli na świecy i dociskanie metalowego kaptura elektrycznego kabla do świecy a teraz chyba on trzyma się dosyć luźno bo i sam kabel złazi kompletnie bez żadnego oporu :(
Ale czy nagłe zdjęcie kabla ze świecy może objawić się CHECKIEM ???
Muszę sprawdzić zdejmując kabel z cewki i zobaczymy. Akurat to ze jechałem pod górę mogło być przypadkiem lub akurat dlatego ze wtedy silnik był bardziej obciążony - zwykle zasuwam ostro i silnik ma i tak ciężko ale obroty ma takie że daje bez problemu rady.

NieAmator:
Masz przyczynę złośnik. Kable powodują przeskok iskry a marka bosch idzie już wyłącznie na ilość a nie jakość. zmień kable. Check mógł wyskoczyć bo zobaczył błąd na którymś z cylindrów. Lepsze są Polskie kable od tych Boschowskich

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej