Stan na dziś to jakieś 7,3 w mieście.
Btw. czy silnik 1.7 jest faktycznie z ISUZU?
7,3 to wynik w pełni satysfakcjonujący....
Z tego co wyczytałem to KIA i HYUNDAI robią ten silnik, a o ISUZU nic mi się nie obiło.
2200km na liczniku i pierwsza wizyta w ASO (zaplanowana). Zgłosiłem poniższe rzeczy:
1. kontrolka AFLS ---> prowadzona jest akcja serwisowa, wymiana lamp (sic!), więc ASO zamówiło i czekam na telefon od nich;
2. problem z wrzucaniem biegu nr 1 i czasami nr 2 ---> nic nie stwierdzono, poproszono mnie o zwrócenie uwagi czy nie skracam sobie drogi przy wrzucaniu biegu nr 1, na razie sprawdzam;
3. szum w okolicach przedniego słupka po stronie pasażera ---> na razie cisza, więc poprawiono;
4. odpadł chrom od przycisku hamulca postojowego ---> zamówiono, będzie dołożony przy wymianie lamp;
5. wycieraczka po stronie pasażera nie wraca na miejsce ---> nie naprawiono bo nie można było odkręcić ramienia, więc popryskano chemią i przy następnej wizycie naprawa;
6. spalanie na poziomie ponad 8l w mieście ---> nie potrafili odnieść się do tego, gdyż to była ich pierwsza i40 w dieslu. Jedyne co powiedzieli to, że komputer pokazuje fikcyjne spalanie i jest obarczone to błędem (znamy to z rzeczywistości).
Dostałem też informację, że były jeszcze 2-3 akcje serwisowe na i40 m.in. 2 razy programowano komputer. W moim przypadku potwierdzone zostanie to przy następnej wizycie.