Forum > Getz

getz problem z kontrolką CHECK w dieslu 1.5 crdi

<< < (4/5) > >>

remlen:
U mnie jak padł mi czujnik wałka rozrządu to kasowałem sam "Check'a" poprzez odłączenie aku :!: Hmmm. dziwne, że przy spadku napięcia złapał błąd. A sprawdzałeś jak teraz odłączysz aku co się stanie? Za podłączenie do kompa w ASO rok temu chcieli 100 PLN (więc sam wykasowałem kontrolkę)
pzdr

p_lipa:
Niestety nic to nie zmienia próbowałem wielokrotnie odłączenia akumulatora ale kontrolka dalej świeci,Może ktoś ma inny pomysł na skasowanie checka?

RADTUS:
Na początek zastanowił mnie Twój opis autka ...
D4FA chyba ma 16V ?
teraz telegraficzny opis akcji w matrix 1.5CRDI 12V
> sprzedane autko wraca po 12h :(
> objaw 'check' > high scan > czujnik położenia wału
> ciekawość i możliwość weryfikacji (identyczny silnik w moim autku)
> podmieniamy czujnik - pudło (u mnie działa)
> weryfikacja czy może pt.: cz.wału nie ukrywa się cz.wałka rozrządu - pudło
> hmmm może pasek przeskoczył ? > weryfikacja - pudło
> wszystkie w/w akcje poprzedzane odłączeniem aku
> składamy z wizją wydatków w ASO :(
> klema "+" a tu w okolicy słychać ciche "tyk" > stacyjka > zapłon i tyle check widzieli :)
> trochę poniżej pompy jest złącze/spinka elektryczna w której to zlokalizowano przewód do cz.wału > jakimś "cudem" mimo solidnej budowy to się wypięło
> akcje z "+" spowodowały poprawne "spasowanie"
> życzę i Tobie magicznego "tyk" > sprawdź tą złączkę!

p_lipa:
Mam silnik 12 zaworowy 3 cylindrowy

--- Cytat: "RADTUS" ---
> akcje z "+" spowodowały poprawne "spasowanie"
--- Koniec cytatu ---

Jakie akcje z plusem,nie wiem?

RADTUS:
3 cyl = D3EA

Przewody "+" do aku przechodza w okolicy tej złaczki i ich kilkukrotne odginanie sprawiło że elementy zaskoczyły. Nie zauważyliśmy tego, bo peszle są sztywne i złącze wyglądało jak poprawnie zapięte, a prawda byłą zupełnie inna.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej