No ale jak jest zimno na dworze, to przy nastawie 22* też nie mam ciepło w kabinie
wszystko zależy od tego ile czasu jedziesz, zanim buda się nagrzeje potrzebuje troche czasu. Później powinno być już ok.
Jeśli chodzi o tryb auto to działa on tak że doprowadza do zadanej temperatury w możliwie najefetywniejszy sposób, tzn różnie dla różnych warunków pogodowych. Jeśli czujnik wykryje że na dworze jest ujemna temp. to nie włączy AC tylko będzie grzał do np 22* ale jak było +5 to czasami rano w trybie auto miałem na starcie nawiew ustawiony na szybę i włączała się AC ( co nie znaczy że chłodził - wręcz przeciwnie grzał) dopiero po paru KM przełączył na nogi i wyłączał AC
ciekawie napisane jest w instrukcji - mozliwe jest strowanie reczne za pomocą innych przycisków jak auto, w tym stanie system pracuje zgodnie z sekwencją użytych przycisków, funkcje które nie były wybrane będą sterowane automatycznie :roll: