kosmos2011, your wish is my command :-)
fafer69, Jezeli sam to bedziesz robił, to pracuj na spokojnie, powoli i się nie denerwuj.
Koła zebatego od pompy oleju, wału i wałków - sciągać nie musisz. Wydaje mi się że sens tego jest taki, aby te częsci po prostu 'rozruszać od czasu do czasu.
Najważniejsze, to żebyś dobrze ustawił sobie układ przed zdjęciem paska i nie panikował, gdy bedziesz miał problem z ustawieniem wałków (same, równo na znacznikach nie będą stały - przyda się pomoc drugiej osoby z dwoma kluczami 17)
Mnie najbardziej wkurza łączenie wału z pompą oleju - tam, na dole, ząbki łatwo przeskakują gdy zakładam górę.
Ponieważ masz podobny (i tylko podobny!) silnik do 4g63 - polecam, zebyś sobie obejrzał na jutiube filmiki '4g63 timing belt replacement'. Wiele aspektów montażu Ci się zwizualizuje.