Forum > Instalacja LPG, CNG, inne

(Lantra J1 1,5l) czy warto założyć BLOS-a na gaz ?

(1/3) > >>

gleda:
Witam.
Czy ktoś ma z tym jakieś doświadczenia?
Jak będzie zachowywać się silnik (stabilność pracy,spalanie,osiągi)?
Czy będę miał problemy przy przeglądzie?
Inne ważne sugestie związane z dodaniem BLOS-a?
Czy trudno założyć do istniejącej instalacji?

Mam instalkę II gen.z komputerem i emulatorem.
Silnik G4DJ wielowtrysk.
Pzdr

[ Komentarz dodany przez: Jarek: 2008-06-28, 11:01 ]
Nie dubluj wątków na forum :evil:

zybon:
gleda, ja osobiscie polecam Ci zalozenie Blosa bez wahania, sam dopiero mam go założonego od 2 m-cy i jest o wiele wieksza przyjemnosc z jazdy niz na zwyklym mikserze zresztą tu jest link do forum forda na ktorym o blosie napisane jest chyba wszystko ;-)
http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=5828

Accent:
Ja też mam blos bez przesady z tą radością z jazdy.
Blos też ma wąski przelot, na zdjęciach tego nie widać ale ma, dozownik powietrza(klapka) to wymysł z gaźników np w motocyklu miałem taki sam :)

Jak wyregulujesz samemu BLOSA , będzie Ci służył. Mi teraz pali 7,5l-8 trasa, jak masz blos i Ci strzeli gazem to autko nie zgaśnie (tak jest u mnie).

Ale jak pojedziesz do gazowników na regulacje to Ci tak cenzura że nie warto.
Realia 800 obrotów i 3000 obrotów to żadna regulacja bo nie uwzględnia obciążenia silnika(np przy ruszaniu, przy jeździe 100km/h).

Jakbym miał wybierać czy zakładać czy nie teraz, to bym założył - jest bezpieczniejszy choćby na te strzały. Tylko montaż może być ciężki (bo miejsca na to ustrojstwo nie ma).

[ Komentarz dodany przez: Jarek: 2008-06-30, 23:33 ]
Gratuluję - otrzymujesz upomnienie za używanie wulgaryzmów na forum

Grzesik1:
w lantrze jest to do zrobienia :) mam u siebie, co prawda do połączenia wszystkiego musiałem użyć rury PCV ale wszystko ładnie mi podpasowało i teraz cieszę się bezproblemową jazdą na LPG.
Zrobiłem na gazie 20000km i ani jednego strzału ;o

Accent:
Jak mawiają jak nie strzela to będzie :) Mój na gazie zrobił 150k.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej