Forum > Getz
[Getz] Brak przyśpieszenia i kontrolka check engine
szyps:
Witam.
Posiadam getza z 2005r. przed liftem, silnik to diesel 1,5 crdi 82KM.
Dzisiaj podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka check engine i samochód stracił jakiekolwiek możliwości przyśpieszenia. Na trasie, z gazem wbitym w podłogę udało mi się go rozpędzić do 110km/h i ani kilometra więcej. Przy ruszaniu i na wszystkich biegach jest to samo a mianowicie powolne rozpędzanie i o jakiejkolwiek dynamice można zapomnieć.
Nie znam się za bardzo na mechanice i nie mam pojęcia co może być przyczyną dlatego proszę o szybką pomoc. Mam nadzieję, że nie jest to nic poważnego?
robaszek127:
Chyba najprościej podłączyć kabelek i wyjdzie co boli. Najtaniej wyjdzie zakup na allegro samemu bo pewnie mechanik weźmie za same podłaczenie z 80zł najmniej. A kabelek się kupi za ok 50zł.
Andy:
--- Cytat: "szyps" ---Witam.
Posiadam getza z 2005r. przed liftem, silnik to diesel 1,5 crdi 82KM.
Dzisiaj podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka check engine i samochód stracił jakiekolwiek możliwości przyśpieszenia. Na trasie, z gazem wbitym w podłogę udało mi się go rozpędzić do 110km/h i ani kilometra więcej. Przy ruszaniu i na wszystkich biegach jest to samo a mianowicie powolne rozpędzanie i o jakiejkolwiek dynamice można zapomnieć.
Nie znam się za bardzo na mechanice i nie mam pojęcia co może być przyczyną dlatego proszę o szybką pomoc. Mam nadzieję, że nie jest to nic poważnego?
--- Koniec cytatu ---
Nie mam co prawda diesla, ale mialem kiedys dosc podobnie - winowajca byla ochrzczona benzyna, ktora zatankowalem gdzies na trasie. Nie tankowales gdzies u ruskich? :)
szyps:
Paliwo raczej jest ok. Zawszę tankuję w jednym miejscu i nigdy nie było żadnych problemów.
Dzisiaj podczas jazdy już nie czułem takiego zamulenia ale nie jest to to samo co wcześniej. Kontrolka dalej się pali.
KAROL208: