Autor Wątek: [Accent X3] Problem z moja hania :)  (Przeczytany 7196 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

monekx

  • Gość
[Accent X3] Problem z moja hania :)
« dnia: 22 Październik 2012, 17:39:54 »
Witam. Posiadam accenta 1.5 16v ktory ma dziwne objawy.
Na kazdym biegu ponizej 2,500 obrotow przy wcisnieciu wiecej niz 1/4 gazu auto zachowuje sie jak by nie dostawalo dostatecznie duzo paliwa. Powyzej 2,500 obrotow zachowuje sie normalnie.
Swiece, kable, filtry wymieniane jakies 10-15 tys temu. Przewody podcisnienia zdrowe, Przepustnica wyczyszczona wczoraj tak samo jak i przeplywomierz ;)
Mam jeszcze pytanie, co to za zaworek na listwie wtryskowej do ktorego podlaczony jest wezyk podcisnienia ?


i co to za dinks??




Z gory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam

[ Komentarz dodany przez: IgoReCzeK: 2012-10-24, 15:39 ]
Tagowanie tematu.

stanley84pl

  • Gość
[Accent X3] Problem z moja hania :)
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Październik 2012, 21:38:11 »
może zawór dolotu powietrza podciśnieniowy ,może powietrza brakuje ,przedmuchać :)

Pozdrawiam
Stanisław

Lookas

  • Gość
[Accent X3] Problem z moja hania :)
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Październik 2012, 23:01:13 »
zdjecie 1: zawor "przelewowy" paliwa, jak hamujesz silnikiem to paliwo omija wtryski.
zdjecie 2: silnik krokowy, odpowiedzialny za wolne obroty.

Cytat: "monekx"
Przepustnica wyczyszczona wczoraj tak samo jak i przeplywomierz ;)

a jak ty wyczysciles przeplywomierz??

i pytanie z innej beki: ile pali twoj gt?

hyun

  • Gość
[Accent X3] Problem z moja hania :)
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Październik 2012, 23:05:12 »
Podpinałeś go pod kompa. Myślę ,że od tego warto byłoby zacząć.

monekx

  • Gość
[Accent X3] Problem z moja hania :)
« Odpowiedź #4 dnia: 24 Październik 2012, 19:02:45 »
Chetnie bym go podpiol pod komputer tyle ze przebywam w holandii i to kosztuje, dla przykladu koszt 1 weza gumowego hamulca przedniego kosztuje 50euro O.o a co dopiero trafiona diagnoza i robocizna. Jak ktos ma jakies pomysly to prosze o podpowiedz

werni

  • Gość
[Accent X3] Problem z moja hania :)
« Odpowiedź #5 dnia: 30 Październik 2012, 21:51:18 »
Mi pomogła wymiana filtra paliwa (koszt ok. 30zl, pod tylna klapa obok pompki) i pogazowanie go na 1-szym i 2-gim biegu. Mozliwe ze jak masz przypchany filtr to przyniskich obrotach, gdy pompka podaje malo paliwa nie dochodzi ono do ostatnich wtrysków. U mnie słychac bylo ze prado 2-tys obrotow pracowaly tylko 2-3 cylindry. Auto tydzien u mechanika, a poprawa nastapila 15 minut po wymianie filtra.
Jesli pomoze, wlej STP do baku aby przeczyscic wtryski (koszt ok. 20 zl)