Forum > Accent

Gdy silnik zaczyna zużywać olej 1L/1000KM

<< < (12/17) > >>

sasek941:
Myślę że spokojnie montować :)

acc24:
Dzięki, mogę spać spokojnie.

Nie dawało mi to spokoju  8-)

acc24:
Jak powinny wyglądać prawidłowo dobite uszczelniacze zaworowe w gnieździe zaworu?

Od gniazda wystają 1 mm, zleciłem ich wymianę firmie która zrobiła szlif głowicy, nie jestem pewien czy powinny dojść do końca, czy tak jak teraz jest ok?



Aktualnie jestem w trakcie prac nad silnikiem, po zdjęciu głowicy okazało się, że panewki są jak nowe, ale uszczelniacze zaworowe, wymienione przez mechanika (ok. 3-m-ce temu) są 2-3 cm od gniazda blisko zapinki, więc pewnie zalewało tłoki olejem  :evil: .

Zawory wydechowe mocno przeciekały, po 5 min ubyło pół benzyki z zalanej głowicy, miały wżery. Jak złożę silnik to dam znać co z tego wyszło.

sasek941:
Sprawdzałeś czy siedzą dobrze na odlewie głowicy?
Spróbuj czymś dopchać między sprężyną za metalową część lekko naciskając.
Jednak podejrzewam, że jest ok 1mm to nie jest dużo. Pewnie uszczelniacze zamiennik i siadł już u góry i nie zejdzie niżej.

acc24:
Uszczelniacze oryginały. Nie rozpinałem zapinek, robiła to ta firma od szlifu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej