zamawiałem z allegro 
bazowałem na naszym rumuńskim koledze 
https://www.youtube.com/watch?v=voENTKpCsWQ&t=690swnioski 
- zaopatrzyć się w porządny wybijak do wybijania klina (14.50 czas z filmiku powyżej) 
- ta spinka nie jest aż tak ważna, najważniejsze po wymianie i wbiciu klina na swoje miejsce (dokładnie w taki sposób jak był na początku )
 -- należy podpiąć czujnik pod zasilanie ok 5VDC (używałem power banka lub starej ładowarki ) dwa skrajne przewody czerwony(+) i czarny(-) 
--do dwóch środkowych przewodów należy podpiąć woltomierz 
--jeżeli taki układ pokazuje wartość od ok -0.10V do 0.10V to pierwszy sukces (jeżeli będzie np. 0.60V to kierownica będzie delikatnie skręcać w którymś ze stron, jeżeli bedzie więcej np. 1.5V to kiera będzie bardzo mocno i szybko skręcać )
---- u mnie po złożeniu wskazywało właśnie ok -0.65 auto samo skręcało w lewo. 
ostatecznie podpiłowałem trochę ten ząbek od strony tej spinki i podłożyłem kawałek plastiku z karty i zakleiłem to jeszcze klejem na gorąco (wiem druciarstwo straszne) ale działa  (wybijałem ten klin chyba z 20 razy możecie też pobawić się i popróbować testować bez klina, ale oczywiście odradzam testowanie opcji bez klina w aucie wspomaganie chodzi ale tak lekko że aż niebezpiecznie) 
-- a więc testowanie układu z miernikiem i zasilaniem 5V należy złapać kombinerkami wałek od strony kierownicy i pokręcić kilkadziesiąt razy w lewo i w prawo (wskazania mają się wahać przy skręcaniu u mni od ok-1.2V do 1.2 V a 
ale zawsze po puszczeniu mają wrócić w okolicę 0(ok -0.10V do 0.10V)  jeżeli tak jest to drugi sukces 
-- jeżeli złapiecie kombinerkami koniec od strony kół i pokręcicie nie powinno być żadnej zmiany na mierniku to trzeci sukces jeżeli to wszystko działa możecie montować do fury i przetestować zmontowany układ jeszcze raz przed spięciem naszego wspomagania z kołąmi 
[ Dodano: 2017-10-01, 16:26 ]jak ktoś będzie ktoś z okolicy trójmiasta to mogę pomóc 
jak coś pisać na maila